مطالب مرتبط با برچسب: سبک زندگی

تا وزن ایده آل و سلامتی راه زیادی نیست
مقاله
راه های زیادی برای لاغر شدن وجود دارد با این وجود بیشتر آن ها باعث گرسنگی وعدم رضایت شما می شوند. اگر شما اراده پولادین ندارید گرسنگی باعث شکست رژیم شما خواهد شد. ضمن اینکه گرسنگی یک علامت برای چاق شدن نیز می باشد. راه حل های ارائه شده در این مقاله باعث کاهش اشتها، کاهش وزن سریع بدون گرسنگی و افزایش متابولیک بدن شما می گردد.
11 قدم برای داشتن سبک زندگی سالمتر
مقاله
حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که چگونه می توانید سبک زندگی سالمتری داشته باشید. در این مقاله با 11 قدم ساده به شما گفته می شود که این تغییرات کوچک می تواند تاثیر شگرفی بر سبک زندگی شما داشته باشد.
10 راه طبیعی برای کاهش فشار خون
مقاله
معمولا افرادی دارای فشار خون بالا، برای کنترل فشار خون مجبور به مصرف دارو های مختلفی هستند. اما تغییر شیوه زندگی هم می تواند در کاهش فشار خون به اندازه مصرف دارو موثر باشد. در ادامه 10 راه طبیعی برای کاهش فشار خون به شما پیشنهاد می دهیم. فراموش نکنید که نباید سر خود مصرف داروهایتان را قطع کنید. بنابراین تغییر در شیوه زندگی تان را همراه با مصرف...
رژیم 20 دقیقه ایی
مقاله
فرض کنید آنچه شما را چاق می کند نوع غذای شما نباشد بلکه نحوه غذا خوردن شما باشد. یعنی سرعت غذا خوردن و ابزار غذا خوردن شما یا حتی کسانی که با آنها غذامی خورید در چاقی شما موثر باشند. فرض کنید بتوانید در هر ماه 1کیلو کم کنید، در اینصورت تا عید سال بعد 12 کیلو لاغرتر می شوید بدون اینکه رژیم گرفته باشید یا غذایتان را تغییر داده باشید.ممکن نیست؟! ما...
10 درمان خانگی موثر برای کاهش کلسترول
مقاله
بدن ما روزانه به مقداری کلسترول نیاز دارد اما این به معنی چراغ سبز برای خوردن مداوم غذاهای چرب و فست فود نیست.سعی کنید به جای رفتن به فست فود ها غذای خانگی مصرف کنید. در این جا گزینه های غذایی را به شما معرفی می کنیم که به کاهش کلسترول بد شما کمک می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این توصیه ها را جدی گرفته و هر روز به آنها عمل کنید.
قاتل تحت تعقیب: کلسترول!
مقاله
بیماری های قلبی هرساله عامل مرگ بیش از 80 در صد مردم هستند. کلسترول بالا عامل اصلی مشکلات قلبی است. شنیدن این جملا ت ترسناک است، اما این واقعیت ها تنها هشداری است تا به شما بگوید اگر کلسترول بالا به حال خود رها شود می تواند کشنده باشد. کلسترول بد چیست؟  لیپو پروتئین با چگالی کم یا LDL نوعی کاسترول بد به شمار می رود.
راهنمای تغذیه 2015-2020: خداحافظ شکر!
مقاله
راهنمای تغذیه که هر 5 سال یکبار از سوی کاخ سفید آمریکا منتشر می شود حاوی دستورالعمل هایی برای سلامتی بر مبنای تغذیه و عملکردهای روزانه است که به شما کمک  می کند تا روند سالمتری را در زندگی خود دنبال کنید.  
 7 راه تقویت سیستم ایمنی
مقاله
علیرغم اینکه دنیای اطراف ما پر از میکروب ها و ویروس های بیماری زا است، به دلیل عملکرد مناسب سیستم ایمنی بدن از سلامت نسبی در اکثر مواقع برخورداریم. برای تقویت عملکرد سیستم ایمنی راههای زیر پیشنهاد می شود.
5 راه مبارزه با آنفلونزا
مقاله
آنفلوانزا به تنهایی آزار دهنده و دردناک هست حالا وقتی درست درفصلی هم روی می دهد که زمان رفتن به مدرسه و دانشگاه است و شاید موقع امتحانات نیز باشد که دیگر حسابی روی اعصاب می رود. برای اینکه از کار و زندگیتان نیفتید و پائیز و زمستان بهتری را سپری کنید این نکات را به خاطر بسپرید:
10 راه آسان برای محافظت چشمها در برابر آسیب دستگاهای دیجیتالی
مقاله
اکثر ما زمان زیادی را در برابر دستگاهای دیجیتالی مانند کامپیوتر، لب تاپ، تبلت ها یا تلفن های هوشمند بدون استفاده از عینک های محافظ می گذرانیم. متاسفانه تعداد کمی از ما نگران آسیب هایی هستیم که صفحه نمایش این دستگاهها به چشممان وارد می کند و آندسته از افرادی که نگران این آسیب هستند نمی دانند پیشگیری از آن راههای بسیار ساده ایی دارد. در ادامه چند...
6 راه افزایش متابولیسم
مقاله
اگر فکر می کنید که کندی متابولیسم ویژگی است که تا ابد با شما خواهد بود باید بدانید که کاملا در اشتباهید. در واقع تحقیقات جدید نشان می دهد، در حالی که مصرف انرژی ژنتیکی است اما می توان بدن را به سوزاندن موثرتر انرژی وادار نمود. با این 6 نکته می توانید توانایی سوزاندن انرژی و کاهش وزن خود را افزایش دهید.
4 عادت انسانهای سالم
مقاله
نگاه کردن به انسانهای سالم و دنبال کردن عادات خوب آنها حتی میتواند برای کسانی که شیوه زندگی سالم را دنبال میکنن آموزنده باشد. انسانهای سالم آن دسته از افرادی هستند که زندگی شادی داشته ، همواره پر از انرژی و پر شور نشاط هستند. یادگیری 4 عادتی که این دسته از افراد همواره در زندگی خود رعایت می کنند میتواند به شما کمک کند تا به جرگه آنها بپیوندید...
ترک شکر در 5 روز بدون خماری!
مقاله
آیا با دیدن یک جعبه نون خامه ایی اختیارتان را از دست می دهید؟ و آیا نبودن خوراکی های شیرین باعث می شود تعادل روانی خود را از دست داده و به وحشت بیوفتید؟ شک نکنید که به شکر معتاد شدید و دیر یا زود خودتان را به کشتن خواهید داد البته اگر تا به حال این کار را نکرده باشید. اما قبل از آنکه شما را به تخت ببندیم و ترکتان دهیم بگذارید ببینیم این هوس غیر...
15 میانبر رژیم
مقاله
لاغر شدن همیشه کار دشواری نیست . بیشتر اوقات تنها با تغییر یک عادت ساده مثل حذف شکر یا انتخاب پیاده روی به جای استفاده از وسائل نقلیه می تواند تاثیرات شگفت انگیزی داشته باشد. حتما قرار نیست با رژیم گرفتن به خود ریاضت بدهید . بنابرین به جای دنبال کردن رژیم های سخت و طاقت فرسا بهتر است شیوه زندگی خود را یکبار برای همیشه تغییر بدهید.
مقاله
همه ما در مورد نقش پروتئین در رژیم های تناسب اندام مطالب بسیاری شنیده ایم اما، آیا پروتئین همان راز کشف نشده لاغری است؟ بدن شما به چه میزان پروتئین و از چه نوعی نیاز دارد؟ در ادامه به بیان حقایق شگفت آوری در ارتباط با این مسئله می پردازیم.
شیوه های ابتدایی مدیتیشن
مقاله
اکثر ما فکر میکنیم مدیتیشن تنها به معنی یافتن یک جای دنج و ساکت، کم کردن نور اتاق و تمرکز بر روی تنفس است. حال آنکه مدیتیشن شیوه های متفاوتی دارد که هرکدام برای افراد خاصی موثر هستند. با خواندن این مقاله میتوانید بهترین شیوه مدیتیشن را که بیشتر با شرایط و روحیاتتان مطابقت دارد بیابید.
10 راه برای کاهش استرس
مقاله
مدیریت صحیح استرس برای سلامتی ضروری است اما اکثر ما با شیوه های برخورد با استرس و راههای کاهش آن آشنایی نداریم . تنها به این دلیل که استرس نشانه های فیزیکی ندارد نباید آن را نادیده گرفت . غرق شدن در کار و روزمرگی آسان است اما شاید وقت آن رسیده که سرعت خود را کم کرده و کمی وقت برای انجام ایده های زیر در نظر بگیرید.
مقاله
اگر یک شب خواب راحت و با کیفیت برایتان آرزو شده ، عادت های روزانه شما نیاز به تجدید نظر دارند. این 25 نکته به شما کمک میکند خواب شبانه بهتری داشته داشته باشید.
عسل
مقاله
اگر از آندسته افرادی هستید که برای خوابیدن به قرص ها متوسل می شوید بد نیست بدانید که تحقیقات نشان می دهند افرادی که برای خوابیدن از قرص ها کمک می گیرند با خطر مرگ زودرس و سرطان مواجه می شوند. بهتر نیست به جای آنکه بین مزایا و خطرات مصرف این قرص ها سردرگم بمانید خوردن هر یک از این خوراکی های خوشمزه و بی ضرر را کمی قبل از خوابیدن امتحان کنید؟

مطالب پیشنهادی

با تکنیکهای ساده آرایشی نتایج بهتری از خودآرایی بگیرید.
اشتباهاتی هست که باعث میشود نتیجه آرایش روزمره شما چندان دلچسب نباشد. با نکته های کلیدی خودآرایی آشنا شوید.
زندگی در برگهای سبز جاریست. با افزودن سبزی به خانه های خود زندگی را هدیه دهید.
باغبانی یکی از آرامش بخش ترین فعالیت هاییست که میتوانید در خانه به آن مشغول باشید. گیاهان علاوه بر زیبایی و تصفیه هوا آثار بسیار مفید دیگری را نیز به زندگی شما هدیه میکنند. باغبانی از لحظه ای که با نوازش برگها و ریشه ها آغاز میشود تا جایی که به گلدانی که ساخته اید نگاه میکنید برای شما آرامش و رضایت به همراه دارد و پس از آن هم زیبایی گوشه ای از خانه شما و هوایی که پاک تر از همیشه است را برایتان به ارمغان می آورد. برای مطالعه بیشتر در مورد این هنر مطالب زیر دا دنبال کنید.
نگران کوچک بودن خانه خود نباشید.
ایده هایی برای دکوراسیون که میتواند خانه کوچک شما را هم زیبا تر و هم بزرگتر نشان دهد را در مطالب زیر دنبال کنید.
چند سال دارید؟ آیا میدانید مراقبت از پوست فعالیتی برای تمام عمر است؟
شاید در نگاه اول مراقبت از پوست کاری پر هزینه و وقت گیر به نظر برسد اما داشتن یک روتین صحیح میتواند به شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه کمک شایانی باشد. هر روز تبلیغات زیادی در مورد محصولات زیبایی میبینیم اما واقعا کدامیک از این ح محصولات میتواند به شما کمک کند؟ با مطالعه ی این مقالات میتوانید اطلاعات بسیاری در مورد نیاز پوست خود به دست آورید.
تولد هر فرزند پنجره ای به دنیایی جدید به روی پدر و مادر باز میکند.
اگر میخواهید در این دنیای جدید چندان هم غریبه نباشید شاید مطالعه این مطالب برایتان جالب باشد
کلیه اطلاعات موجود در این سامانه توسط قانون حمایت از مولفین محافظت می شود. طراحی و پشتیبانی شده توسط 3DQuest.ir

لاغر شدن با سه قدم علمی

1- مقدار مصرف نشاسته و شکر را کم کنید

11 قدم برای داشتن سبک زندگی سالمتر

10 راه طبیعی برای کاهش فشار خون

رژیم 20 دقیقه ایی

10 درمان خانگی موثر برای کاهش کلسترول

1- آب پرتغال بنوشید:

نوشیدن دو لیوان آب پرتغال در صبح بهترین درمان خانگی برای کاهش کلسترول است. نوشیدن آب پرتغال طبیعی باعث حفظ جریان خون سالم در بدن شما می شود.گول کلمه پالپ بر روی آبمیوه ها صنعتی را نخورید،ضرر شکر به کار رفته در این آبمیوه ها از مزایای آن بیشتر است.گرفتن آب پرتغال اصلا کار سختی نیست اما اگر صبحها عجله دارید ، می توانید دو عدد پرتغال را چهار قاچ کرده و آب آن را بنوشید.

قاتل تحت تعقیب: کلسترول!

LDL در دیواره های رگها جمع شده و سبب گرفتگی آنها یا همان تصلب شریان می شود. هر چه میزان LDL بیشتر باشد، احتمال بروز بیماری های قلبی بیشتر می شود. بنابرین بهتر است به طور منظم میزان LDL خود را بررسی و کنترل کنید. اما چرا LDL برای سلامتی مضر است؟

  • یک ذره LDL یک لکه میکروسکوپی شامل یک لبه بیرونی از لیپوپروتئین اطراف یک مرکز کلسترول است. ذرات LDL در مقایسه با دیگر ذرات کلسترول از چگالی کمتری برخوردارند. بنابراین برخی از ذرات کلسترول تمایل به جمع شدن بر روی دیواره شریان ها دارند و این روند از اوایل دوران کودکی و نوجوانی  شروع می شود .

 

راهنمای تغذیه 2015-2020: خداحافظ شکر!

طبق این راهنما در حدود سه چهارم جمعیت ایالات متحده رژیم غذایی عاری از سبزیجات، میوه جات،مواد لبنی و روغن های مفید داشته و اکثر آمریکایی ها از میزان مجاز قند، چربی های اشباع و سدیم فراتر رفته اند. با نگاهی به آمار مصرف شکر ،نمک و روغن در ایران می توان دریافت که وضعیت مشابهی از این لحاظ در کشور داریم. سرانه مصرف شکر در ایران سی کیلوگرم و سرانه مصرف نمک شش کیلوگرم است که دو برابر میزان جهانی آن به شمار می رود. همچنین سرانه مصرف میوه و سبزی در ایران یک چهارم مردم جهان است.

7 راه تقویت سیستم ایمنی

5 راه مبارزه با آنفلوانزا

1- واکسن آنفلوانزا بزنید.

این کار بهترین راه برای پیشگیری از بیماری است. این واکسن نه تنها از شما در برابر بیماری محافظت می کند بلکه به سلامت اطرافیانتان هم کمک می کند. چرا که هرچه شانس شما برای ابتلا به بیماری کاهش پیدا کند شانس انتقال بیماری به دیگران از سوی شما نیز کاهش می یابد.

10 راه آسان برای محافظت چشمها در برابر آسیب دستگاهای دیجیتالی

1- ورزش چشم ها

اگر شما چشمتان را به صفحه نمایش این دستگاها بدوزید و فراموش کنید هر از گاه پلک بزنید و یا کمی به چشمتان استراحت دهید، چشم شما به فاصله اش با دستگاه عادت می کند. سپس هنگامی که بخواهید روی فواصل دورتر یا نزدیکتر نسبت به دستگاه تمرکز کنید دچار مشکل خواهید شد. سعی کنید بیشتر نکاهتان را به اطراف بیاندازید و موقعیت دیدتان را هر 20 دقیقه یا کمتر تغییر دهید.