خانه و خانواده

مهارت نه گفتن
مقاله
یکی از مهمترین مسیر ها و روش ها برای مراقبت از فرزندان در برابر تعرضات جنسی ایجاد و تقویت مهارت نه گفتن در آن ها می باشد. این امر با انجام تکنیک های موجود برای یاد گرفتن نه گفتن و همچنین بیان و تاکید بر داشتن رضایت از گفتن نه در برابر برخی درخواست ها از سوی برخی از افراد می باشد. اگر کودکان حس رضایت و سلامت جنسی را بیاموزند آنگاه در زمانی که فردی...
1- گیاه فیتونیا
مقاله
اگر خانه یا دفتر کار شما دارای نور کمی در طول روز می باشد و در عین حال علاقه زیادی به نگهداری از گیاهان آپارتمانی در محل زندگی و کار خود دارید این مقاله شما را کمک می کند تا جواب مناسب خود را دریافت کنید. گیاهان زیادی وجود دارند که می توانند به آسانی شرایط زندگی در محلی با نور کم را تحمل کنند. در این مطلب به ارائه اسامی این گلها می پردازیم.
6 راه برای استفاده از دیوارهای کوچک
مقاله
دیوار های کوچک با عرض های 60 الی 90 سانتی در اکثر خانه ها وجود دارند. این دیوار ها معمولا دیوار های جدا کننده دو اتاق از هم هستند که اغلب هیچ استفاده ایی از آنها نمی شود. در این جا 6 راه حل خلاقانه برای استفاده از این دیوار ها در دکوراسیون خانه را به شما نشان می دهیم.
7 توصیه متخصصان برای زنان باردار
مقاله
نگرانی در مورد اینکه هنگام بارداری چه بخورید و چه نخورید امری کاملا عادی و طبیعی است. اما تا زمانی که در دوران بارداری تغذیه ایی سالم داشته باشید و هر روز میزان معینی از مواد مغذی دریافت کنید می توانید مطمئن باشید که فرزندی سالم به دنیا خواهید آورد. تغذیه درست شما در دوران بارداری هم روی زندگی سالم کودکتان در آینده تاثیر می گذارد و هم باعث می...
8 راه برای داشتن فرزندی باهوش
مقاله
علم می گوید که ما بسیار باهوشتر از پدربزرگ و مادربزرگ خود هستیم! تحقیقات در سراسر دنیا نشان می دهد که کودکان سال به سال پیشرفت های بیشتری می کنند. این خبر خوبی است اما چگونه مطمئن باشیم که فرزند مان از آنچه هست باهوشتر می شود؟
10 گیاهی که نمی توانید بکشید
مقاله
به این گلدان کمتر آب بدهید، به این یکی بیشتر! این یکی نور می خواهد آن یکی نه! فهمیدن نیازهای گیاهان و برطرف کردن آنها برای همه آسان نیست. اگر شما از آندسته افراد به اصطلاح دست سبز نیستید وهیچ گلدانی برای مدت طولانی زیر دست شما جان سالم به در نمی برد، کافیست گیاهانی را انتخاب کنید که تحت هر شرایطی زنده می مانند. در این جا به شما 10 گیاه معرفی...
گالری تصاویر
اتاق خواب فقط محل استراحت شبانه نیست. بسیاری از ما در طول روز هم وقت خود را در اتاق خوابمان می گذرانیم. برای همین دکوراسیون این اتاق هم به اندازه نشیمن مهم است. یکی از راحت ترین کارها برای تغییر حال و هوای اتاق خواب تعویض سرویس خواب است. در این مجموعه عکس به شما نشان می دهیم چگونه تخت خوابتان را به کانون توجه اتاق تبدیل کنید. برای دیدن اندازه...
پدر و مادر: برای این 15مورد احساس گناه نکنید
مقاله
آیا تا به حال شده فکر کنید ، پدر و مادر خوبی نیستبد؟ بسیاری از والدین خود را برای موارد بسیار کوچک سرزنش می کنند و این در حالی است که آنها واقعا پدر ومادرهای خوبی هستند. فراموش نکنید شما ربات نیستید، هر کس توانایی های محدودی دارد پس نیازی نیست برای این 15 مورد خودتان را سرزنش کنید:
آموزش ساخت تراریوم آبی
مقاله
تراریوم ها باغهای شیشه ایی کوچکی هستند، که می توانید با صرف کمی وقت و هزینه خودتان به سادگی آنها را تهیه کنید. قبل از این با دو نمونه آموزش ساخت تراریوم آشنا شده اید، اکنون قصد داریم به شما نوع دیگری از تراریوم ها را معرفی کنیم که تراریوم آبی نام دارد و از آن می توان حتی به عنوان یک آکواریوم کوچک هم استفاده نمود.
به اتاق خوابتان رنگ اضافه کنید
مقاله
همه دوست دارند در اتاق خوابشان بخوابند اما اتاق خواب نباید به قدری کسل کننده باشد که شما را بخواباند. بد نیست اتاقی که در انتهای روز برای استراحت یا مطالعه انتخاب می کنید را با استفاده از ترکیب های رنگی مناسب به مکانی بدل کنید که نشان دهنده شخصیت و در برگیرنده احساسات شما باشد.
راهنمای فنگ شویی: هارمونی خانه من!
مقاله
شروع سال جدید فرصتی است برای تغییر و تحول. همه چیز در خانه شما از پادری گرفته تا لوستر آویزان به سقف منعکس کننده شماست، بنابرین خانه ایی با دکوراسیون آرامبخش بازتاب آرامش درونی شما خواهد بود. فکر نمی کنیم کسی را پیدا کنید که به آرامش نیاز نداشته باشد بگوید. برای رسیدن به این آرامش با هم راهنمای فنگ شویی برای تازه کاران را مرور می کنیم :
10 راه برای ساخت دیوار گالری
مقاله
دیوار گالری راه ساده ایی برای نشان دادن تمام چیزهای پر اهمیت زندگیمان است که به آنها می بالیم و آنها را دوست داریم. پرتره های خانوادگی، سفر های فراموش نشدنی و یا حتی نامه های قدیمی. در این مقاله به شما 10 راهکار برای چیدمان یک دیوار گالری زیبا نشان می دهیم.

صفحه‌ها

مطالب پیشنهادی

با تکنیکهای ساده آرایشی نتایج بهتری از خودآرایی بگیرید.
اشتباهاتی هست که باعث میشود نتیجه آرایش روزمره شما چندان دلچسب نباشد. با نکته های کلیدی خودآرایی آشنا شوید.
زندگی در برگهای سبز جاریست. با افزودن سبزی به خانه های خود زندگی را هدیه دهید.
باغبانی یکی از آرامش بخش ترین فعالیت هاییست که میتوانید در خانه به آن مشغول باشید. گیاهان علاوه بر زیبایی و تصفیه هوا آثار بسیار مفید دیگری را نیز به زندگی شما هدیه میکنند. باغبانی از لحظه ای که با نوازش برگها و ریشه ها آغاز میشود تا جایی که به گلدانی که ساخته اید نگاه میکنید برای شما آرامش و رضایت به همراه دارد و پس از آن هم زیبایی گوشه ای از خانه شما و هوایی که پاک تر از همیشه است را برایتان به ارمغان می آورد. برای مطالعه بیشتر در مورد این هنر مطالب زیر دا دنبال کنید.
تولد هر فرزند پنجره ای به دنیایی جدید به روی پدر و مادر باز میکند.
اگر میخواهید در این دنیای جدید چندان هم غریبه نباشید شاید مطالعه این مطالب برایتان جالب باشد
چند سال دارید؟ آیا میدانید مراقبت از پوست فعالیتی برای تمام عمر است؟
شاید در نگاه اول مراقبت از پوست کاری پر هزینه و وقت گیر به نظر برسد اما داشتن یک روتین صحیح میتواند به شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه کمک شایانی باشد. هر روز تبلیغات زیادی در مورد محصولات زیبایی میبینیم اما واقعا کدامیک از این ح محصولات میتواند به شما کمک کند؟ با مطالعه ی این مقالات میتوانید اطلاعات بسیاری در مورد نیاز پوست خود به دست آورید.
نگران کوچک بودن خانه خود نباشید.
ایده هایی برای دکوراسیون که میتواند خانه کوچک شما را هم زیبا تر و هم بزرگتر نشان دهد را در مطالب زیر دنبال کنید.
کلیه اطلاعات موجود در این سامانه توسط قانون حمایت از مولفین محافظت می شود. طراحی و پشتیبانی شده توسط 3DQuest.ir