مطالب مرتبط با برچسب: بچه داری

مهارت نه گفتن
مقاله
یکی از مهمترین مسیر ها و روش ها برای مراقبت از فرزندان در برابر تعرضات جنسی ایجاد و تقویت مهارت نه گفتن در آن ها می باشد. این امر با انجام تکنیک های موجود برای یاد گرفتن نه گفتن و همچنین بیان و تاکید بر داشتن رضایت از گفتن نه در برابر برخی درخواست ها از سوی برخی از افراد می باشد. اگر کودکان حس رضایت و سلامت جنسی را بیاموزند آنگاه در زمانی که فردی...
8 راه برای داشتن فرزندی باهوش
مقاله
علم می گوید که ما بسیار باهوشتر از پدربزرگ و مادربزرگ خود هستیم! تحقیقات در سراسر دنیا نشان می دهد که کودکان سال به سال پیشرفت های بیشتری می کنند. این خبر خوبی است اما چگونه مطمئن باشیم که فرزند مان از آنچه هست باهوشتر می شود؟
پدر و مادر: برای این 15مورد احساس گناه نکنید
مقاله
آیا تا به حال شده فکر کنید ، پدر و مادر خوبی نیستبد؟ بسیاری از والدین خود را برای موارد بسیار کوچک سرزنش می کنند و این در حالی است که آنها واقعا پدر ومادرهای خوبی هستند. فراموش نکنید شما ربات نیستید، هر کس توانایی های محدودی دارد پس نیازی نیست برای این 15 مورد خودتان را سرزنش کنید:
7نکته برای استخدام پرستار بچه
مقاله
وجود فردی که بتواند از بچه ها مراقبت کند برای مادران شاغل اهمیت بسیاری دارد. هر چند این وظیفه ایی است که معمولا به مادربزرگها و پدر بزرگهای مهربان بخشیده می شود اما گاهی شرایطی به وجود می آید که مجبور می شوید برای نگهداری فرزندان خود به غریبه ها اعتماد کنید. در چنین شرایطی اولین سوالی که به ذهن می رسد این است که :" چرا باید پرستار استخدام کنم...
4 مزیت گردش در کنار خانواده
مقاله
در دهه های گذشته بچه ها بیشتر و بیشتر خانه نشین شده اند و کمتر شانس گذراندن اوقات فراغت خود خارج از منزل را دارند. بسیاری از ما به خوبی زمانی را به یاد می آوریم که با دیگر دوستان خود در حیاط یا کوچه بازی می کردیم. اما نحوه زندگی شهرنشینی و بافت خیابان ها و ساختمان ها این امکان را از بسیاری از کودکان سلب کرده است.مزایای اثبات شده زیادی برای...
20 فعالیت جذاب برای دور کردن بچه ها از تکنولوژی
مقاله
زندگی ما هر روز بیشتر از دیروز، دیجیتالی می شود. ما مدام با کامپیوترمان کار می کنیم، تلفن همراهمان را یک لحظه از خود دور نمی کنیم و وقتی به خانه برمی گردیم اولین کاری که برای استراحت کردن انجام می دهیم روشن کردن تلویزیون است. حتی قهوه ساز و ماشین ما هم دیجیتال شده اند، اما این بدان معنی نیست که زندگی تماما دیجیتالی کاملا برای ما مفید است. در...

مطالب پیشنهادی

نگران کوچک بودن خانه خود نباشید.
ایده هایی برای دکوراسیون که میتواند خانه کوچک شما را هم زیبا تر و هم بزرگتر نشان دهد را در مطالب زیر دنبال کنید.
با تکنیکهای ساده آرایشی نتایج بهتری از خودآرایی بگیرید.
اشتباهاتی هست که باعث میشود نتیجه آرایش روزمره شما چندان دلچسب نباشد. با نکته های کلیدی خودآرایی آشنا شوید.
چند سال دارید؟ آیا میدانید مراقبت از پوست فعالیتی برای تمام عمر است؟
شاید در نگاه اول مراقبت از پوست کاری پر هزینه و وقت گیر به نظر برسد اما داشتن یک روتین صحیح میتواند به شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه کمک شایانی باشد. هر روز تبلیغات زیادی در مورد محصولات زیبایی میبینیم اما واقعا کدامیک از این ح محصولات میتواند به شما کمک کند؟ با مطالعه ی این مقالات میتوانید اطلاعات بسیاری در مورد نیاز پوست خود به دست آورید.
تولد هر فرزند پنجره ای به دنیایی جدید به روی پدر و مادر باز میکند.
اگر میخواهید در این دنیای جدید چندان هم غریبه نباشید شاید مطالعه این مطالب برایتان جالب باشد
زندگی در برگهای سبز جاریست. با افزودن سبزی به خانه های خود زندگی را هدیه دهید.
باغبانی یکی از آرامش بخش ترین فعالیت هاییست که میتوانید در خانه به آن مشغول باشید. گیاهان علاوه بر زیبایی و تصفیه هوا آثار بسیار مفید دیگری را نیز به زندگی شما هدیه میکنند. باغبانی از لحظه ای که با نوازش برگها و ریشه ها آغاز میشود تا جایی که به گلدانی که ساخته اید نگاه میکنید برای شما آرامش و رضایت به همراه دارد و پس از آن هم زیبایی گوشه ای از خانه شما و هوایی که پاک تر از همیشه است را برایتان به ارمغان می آورد. برای مطالعه بیشتر در مورد این هنر مطالب زیر دا دنبال کنید.
کلیه اطلاعات موجود در این سامانه توسط قانون حمایت از مولفین محافظت می شود. طراحی و پشتیبانی شده توسط 3DQuest.ir

چگونه مهارت نه گفتن را به کودکان خود آموزش دهیم

توانایی کودکان در نه گفتن به این معنی نیست که می توانند در برابر خواسته های معقول والدین مانند انجام کارهای روزمره نیز کلمه نه را به زبان بیاورند.

با دانستن نکات فوق در این مقاله 3 روش برای تمرین چگونه و چه وقت نه گفتن به همراه فرزندان به شما ارائه می گردد.

8 راه برای داشتن فرزندی باهوش

1- آنها را در کلاس های ورزشی ثبت نام کنید

همه ما می دانیم که داشتن تحرک در زندگی مفید است، اما آیا می دانستید که سرعت یادگیری کلمات جدید پس از فعالیت بدنی 20 درصد افزایش می یابد! بنابراین داشتن فعالیت بدنی در سالهای اولیه زندگی که کودکان مهارت های گفتاری را می آموزند می تواند بسیار مفید باشد.

پدر و مادر: برای این 15مورد احساس گناه نکنید

1- اجازه می دهید فرزندتان تلویزیون تماشا

با وجود اینکه دوست دارید فرزندتان را تا حد ممکن از تلویزیون دور نگه دارید اما تا حالا کاری در این مورد نکرده اید. واقعیت این است که همان 30 دقیقه ایی که کودکتان تلویزیون می بیند بهترین موقع برای تمیز کردن خانه است. از اینکه کمی آرامش برای خودتان دست و پا می کنید احساس گناه نکنید.

7 نکته برای استخدام پرستار بچه

1- نیاز خود را بشناسید

قبل از شروع جستجو نیاز خود و کودک خود را ارزیابی کنید. آیا به دنبال شخصی هستید که تمام وقت با شما زندگی کند؟ یا به پرستاری نیاز دارید تا تنها در ساعات نبور شما در منزل باشد؟ محدوده نیاز های شما باید مشخص باشد. قطعا نمی خواهید به یک پرستار نیمه وقت به اندازه یک پرستار تمام وقت حقوق بپردازید. بهتر است نیازهایتان را بشناسید تا هنگام مصاحبه وقت کمتری صرف کنید.

4 مزیت گردش در کنار خانواده

گردش خارج از خانه همه را از برق می کشد.

20 فعالیت جذاب برای دور کردن بچه ها از تکنولوژی

1- با هم آشپزی کنید

بچه ها (کمی بزرگتر) عاشق انجام دادن کارهای ساده در آشپزخانه مانند رنده کردن پنیر یا هم زدن غذا هستند. آنها از قلقلی کردن گوشت و هم زدن تخم مرغ لذت می برند. کودکان در همه رده های سنی دوست دارند بخشی از پروسه تهیه شام باشند و این کار راه بسیار خوبی برای سرگرم کردن آنها و دور نگه داشتنشان از تلویزیون، کامپیوتر و بازی های ویدیویی است. ( نه! اجازه ندهید جلوی تلویریون پنیر رنده کنند.)

2- قدم زدن در اطراف خانه