آموزش ساخت تراریوم آبی

تراریوم ها باغهای شیشه ایی کوچکی هستند، که می توانید با صرف کمی وقت و هزینه خودتان به سادگی آنها را تهیه کنید. قبل از این با دو نمونه آموزش ساخت تراریوم آشنا شده اید، اکنون قصد داریم به شما نوع دیگری از تراریوم ها را معرفی کنیم که تراریوم آبی نام دارد و از آن می توان حتی به عنوان یک آکواریوم کوچک هم استفاده نمود.

آموزش ساخت تراریوم آبی
وسائل مورد نیاز:
مرحله 1:
مرحله 2:
مرحله 3 :
مرحله 4:
مرحله 5:
مرحله 6:
مرحله 7:
مرحله 8:
مرحله 9:
مرحله 10و 11:
مرحله 12 :
مرحله 13:
آموزش ساخت تراریوم آبی از این تراریوم می تون به عنوان آکواریوم هم استفاده کرد. وسائل مورد نیاز: برای ساخت این تراریوم آبی به یک گلدان شیشه ایی، مقداری سنگ های تزئینی، شن آکواریوم،گیاهان آبزی یا آکواریومی ، کربن مایع (اگر گلدان رادر مکان نورگیری قرار دهید نیازی به کربن مایع ندارید)، خزه توپی .اگر بخواهید که به این مجموعه زیبا ماهی اضافه کنید به موارد زیر نیاز دارید: ماهی بتا( یا هر ماهی دلخواه)، قطره تصفیه آب ماهی بتا، تور ماهیگیری کوچک، و البته غذای ماهی مرحله 1: یک لایه سنگی در کف گلدان بچنید، برای این کار یک از سنگ ها را در مرکز قرار داده و مابقی را دور آن بچنید. حالت نیم دایره گلدان را هنگام چیدن سنگ ها حفظ کنید. مرحله 2: وسط سنگها را با شن آکواریوم پر کنید. ریشه گیاهان به این شن احتیاج دارد، اما قصد داریم شن ها را با سنگ ها بپوشانیم بنابرین شن را نزدیک شیشه گلدان نریزید. مرحله 3 : اگر گیاهی که خریداری کرده اید بسته بندی است، آن را به آرامی از بسته بندی خارج کنید. مرحله 4: معمولا ریشه گیاهان آبزی که به صورت بسته بندی به فروش می رسند، پوشیده از ژل است. ژل را به آرامی بشویید. مرحله 5: ریشه گیاهان را به آرامی درون شن در مکان دلخواه قرار دهید. مرحله 6: گیاهان آبزی خارج از آب کمی سست هستند، سعی کنید ریشه ها را به صورت مستقیم در شن فرو کنید. مرحله 7: گلدان را از آب شهری هم دمای اتاق پر کنید. مرحله 8: از تور ماهیگیری برای برداشتن هر نوع ذره سبکی که روی آب قرار گرفته استفاده کنید. مرحله 9: خزه های توپی را درون گلدان در محل مورد علاقه تان قرار دهید. مرحله 10و 11: قطره تصفیه کننده آب را مطابق دستور سازنده به آب اضافه کنید.اگر قصد دارید از کربن مایع یا همان بوستر CO2 برای گیاهانتان استفاده کنید، ابتدا دستور سازنده را به دقت مطالعه کرده و مطابق آن عمل کنید. تراریوم آبی شما در این مرحله آماده است اما اگر قصد دارید به آن ماهی اضافه کنید مراحل بعدی را هم دنبال کنید مرحله 12 : قبل از اضافه کردن ماهی بتا مطمئن شوید که دمای آب گلدان با دمای اتاق یکسان است. مرحله 13: ماهی را به آرامی به محل زندگی جدید خود اضافه کنید. اکنون کار تمام است و می توانید از این تراریوم آرامبخش خود لذت ببرید
تا کنون 8 دیدگاه ثبت شده است.

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

عالی

سلام ببخشیدمیشه فیلمش به زبان فارسی آموزش بدین آکواریم

سلام آب تراریوم حاوی ماهی چه زمانی باید تعویض شود هفته ای یکبار یا دوهفته یکبار یا ماهی یکبار کدامیک ؟

سلام ادرسی شماره تلفنی چیزی ندارید که زنگ بزنیم اموزش بهمون بدی?

خیلی خوب بود

خيلي عالي ممنون

بستر فقط شن مگه ممکنه

بستر زیرین سنگیه.

مطالب پیشنهادی

زندگی در برگهای سبز جاریست. با افزودن سبزی به خانه های خود زندگی را هدیه دهید.
باغبانی یکی از آرامش بخش ترین فعالیت هاییست که میتوانید در خانه به آن مشغول باشید. گیاهان علاوه بر زیبایی و تصفیه هوا آثار بسیار مفید دیگری را نیز به زندگی شما هدیه میکنند. باغبانی از لحظه ای که با نوازش برگها و ریشه ها آغاز میشود تا جایی که به گلدانی که ساخته اید نگاه میکنید برای شما آرامش و رضایت به همراه دارد و پس از آن هم زیبایی گوشه ای از خانه شما و هوایی که پاک تر از همیشه است را برایتان به ارمغان می آورد. برای مطالعه بیشتر در مورد این هنر مطالب زیر دا دنبال کنید.
تولد هر فرزند پنجره ای به دنیایی جدید به روی پدر و مادر باز میکند.
اگر میخواهید در این دنیای جدید چندان هم غریبه نباشید شاید مطالعه این مطالب برایتان جالب باشد
با تکنیکهای ساده آرایشی نتایج بهتری از خودآرایی بگیرید.
اشتباهاتی هست که باعث میشود نتیجه آرایش روزمره شما چندان دلچسب نباشد. با نکته های کلیدی خودآرایی آشنا شوید.
نگران کوچک بودن خانه خود نباشید.
ایده هایی برای دکوراسیون که میتواند خانه کوچک شما را هم زیبا تر و هم بزرگتر نشان دهد را در مطالب زیر دنبال کنید.
چند سال دارید؟ آیا میدانید مراقبت از پوست فعالیتی برای تمام عمر است؟
شاید در نگاه اول مراقبت از پوست کاری پر هزینه و وقت گیر به نظر برسد اما داشتن یک روتین صحیح میتواند به شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه کمک شایانی باشد. هر روز تبلیغات زیادی در مورد محصولات زیبایی میبینیم اما واقعا کدامیک از این ح محصولات میتواند به شما کمک کند؟ با مطالعه ی این مقالات میتوانید اطلاعات بسیاری در مورد نیاز پوست خود به دست آورید.
کلیه اطلاعات موجود در این سامانه توسط قانون حمایت از مولفین محافظت می شود. طراحی و پشتیبانی شده توسط 3DQuest.ir