آموزش تصویری ماساژ صورت فرانسوی

درناژ لنفاوی نام نوعی ماساژ است که بر روی غدد لنفاوی انجام شده و باعث دفع سموم بدن می شود. متخصص پوست فرانسوی رنه رولو، در این باره توضیح می دهد:" گروهی از دکتران دانمارکی در دهه 1930 در شهرکن فرانسه کشف کردند که ماساژ دادن غدد لنفاوی متورم باعث بهبود علائم اختلال سیستم ایمنی بدن و همچنین شفاف شدن پوست بیماران شده است."

آموزش تصویری ماساژ صورت فرانسوی

خارج کردن سموم از بدن باعث کاهش وزن و کاهش سلولیت می شود. انجام این ماساژ بر روی پوست باعث کاهش پف صورت شده و خاصیت ضد پیری دارد. بهتر است درناژ لنفاوی را به متخصصان بسپاریم اما قصد داریم یک نسخه خانگی از این ماساژ را که بر روی پوست انجام می شود به شما آموزش دهیم. کل این ماساژ باید 10 دقیقه طول بکشد و توصیه ما این است که برای نتیجه بهتر این ماساژ را شب ها و/ یا صبح ها انجام دهید.

مرحله 1 :

ماساژ صورت فرانسوی

همانطور که دکتر رولو اشاره می کند، درناژ لنفاوی برای پوست هایی بهتر است که آب زیادی در خود نگه می دارند. زمانی که این ماساژ به درستی انجام شود، می تواند تاثیرات لاغر کنندگی روی صورت های چاق داشته باشد. در این تصویر نحوه درست حرکت دست روی پوست را می بینیم. میزان فشاردست شما باید یک حرکت موجی شکل مانند زمانی که به آرامی سنگی را درون برکه ایی می اندازیم، روی پوست ایجاد کند. مراقب باشید مویرگ ها را پاره نکنید. این کار را کاملا آرام و سطحی انجام دهید.

مرحله 2 :

ماساژ صورت فرانسوی

با غدد لنفاوی روی گردن شروع کنید، آنها دقیقا زیر گوش شما قرار دارند. سرتان را کمی به عقب برده و زیر گوشتان را سه تا چهار ثانیه ماساژ دهید.

مرحله 3:

ماساژ صورت فرانسوی

حال قسمت پایینی گردن خود را به آرامی ماساژ دهید.

مرحله 4:

ماساژ صورت فرانسوی

سپس کم پایین تر آمده و نزدیک ترقوه ها را ماساژ دهید.

مرحله 5:

ماساژ صورت فرانسوی

ماساژ چانه با دو دست انجام می شود: سر خود را کم به عقب برده و سپس با کمک سه انگشت از هر دو دست چانه را مطابق تصویر ماساژ دهید.

مرحله 6 :

ماساژ صورت فرانسوی

استخوان گونه ها را در هر دو طرف صورت ماساژ دهید.

مرحله 7 :

ماساژ صورت فرانسوی

برای کاهش پف چشم ها زیر آنها را ماساژ دهید.

مرحله 8 :

ماساژ صورت فرانسوی

ماساژ استخوان زیر ابرو را فراموش نکنید.

مرحله 9 :

ماساژ صورت فرانسوی

در انتها کار ماساژ صورت خود را با ماساژ پیشانی خاتمه دهید. از بالای ابرو ها شروع و سپس به سمت شقیقه ها و زیر گوش ها حرکت دستهایتان را ادامه دهید.

 

برچسب ها: 
تا کنون 0 دیدگاه ثبت شده است.

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

مطالب پیشنهادی

تولد هر فرزند پنجره ای به دنیایی جدید به روی پدر و مادر باز میکند.
اگر میخواهید در این دنیای جدید چندان هم غریبه نباشید شاید مطالعه این مطالب برایتان جالب باشد
چند سال دارید؟ آیا میدانید مراقبت از پوست فعالیتی برای تمام عمر است؟
شاید در نگاه اول مراقبت از پوست کاری پر هزینه و وقت گیر به نظر برسد اما داشتن یک روتین صحیح میتواند به شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه کمک شایانی باشد. هر روز تبلیغات زیادی در مورد محصولات زیبایی میبینیم اما واقعا کدامیک از این ح محصولات میتواند به شما کمک کند؟ با مطالعه ی این مقالات میتوانید اطلاعات بسیاری در مورد نیاز پوست خود به دست آورید.
زندگی در برگهای سبز جاریست. با افزودن سبزی به خانه های خود زندگی را هدیه دهید.
باغبانی یکی از آرامش بخش ترین فعالیت هاییست که میتوانید در خانه به آن مشغول باشید. گیاهان علاوه بر زیبایی و تصفیه هوا آثار بسیار مفید دیگری را نیز به زندگی شما هدیه میکنند. باغبانی از لحظه ای که با نوازش برگها و ریشه ها آغاز میشود تا جایی که به گلدانی که ساخته اید نگاه میکنید برای شما آرامش و رضایت به همراه دارد و پس از آن هم زیبایی گوشه ای از خانه شما و هوایی که پاک تر از همیشه است را برایتان به ارمغان می آورد. برای مطالعه بیشتر در مورد این هنر مطالب زیر دا دنبال کنید.
با تکنیکهای ساده آرایشی نتایج بهتری از خودآرایی بگیرید.
اشتباهاتی هست که باعث میشود نتیجه آرایش روزمره شما چندان دلچسب نباشد. با نکته های کلیدی خودآرایی آشنا شوید.
نگران کوچک بودن خانه خود نباشید.
ایده هایی برای دکوراسیون که میتواند خانه کوچک شما را هم زیبا تر و هم بزرگتر نشان دهد را در مطالب زیر دنبال کنید.
کلیه اطلاعات موجود در این سامانه توسط قانون حمایت از مولفین محافظت می شود. طراحی و پشتیبانی شده توسط 3DQuest.ir