۱۰ نکته برای لباس آقایان درشت اندام

اکثر مردم معتقدند که تنها زنان درشت اندام هستند که در مورد سبک لباس پوشیدنشان توسط جامعه قضاوت میشوند ولی حقیقت این است که جامعه در مورد مردها نیز چندان مهربان نیست. مردهای چاق هم چالش های بسیاری در انتخاب و ساختن تیپ متناسب با شرایط بدنی خود را دارند که البته با داشتن اطلاعاتی مختصر و کمی هوشمندی میتوانند این چالش ها را به سادگی کنار بزنند.

۱۰ نکته برای لباس آقایان درشت اندام
لباس جذب بپوشید
لباس جذب بپوشید
ساده بپوشید
ساده بپوشید
لباس های سبک بپوشید
لباس های سبک بپوشید
رسمی بپوشید
کمربند ها را باز کنید.
کمربند ها را باز کنید.
پیراهن جعبه ای با یقه معمولی
یقه هفت
یقه هفت
کت های سه دکمه
رنگ های تیره بپوشید
رنگ های تیره بپوشید
کیفیت را فراموش نکنید.
کیفیت را فراموش نکنید.

یکی از مهمترین موقعیتهایی که هر روزه برای همه ما تکرار میشود حضور در محل کار و مکانهای رسمی است که قوانین و خصوصیات مختص خود را برای انتخاب لباس دارد. در این مقاله تلاش میکنیم 10 مورد از مهمترین نکات انتخاب لباس سایز بزرگ برای محل کار را معرفی کنیم.

لباس جذب بپوشید

بله این یک نکته حیاتی است، اما بیشتر مردان درشت اندام این را نادیده میگیرند. این یک واقعیت است که پوشیدن کت و شلوار یا هر لباسی که دقیقا اندازه تان باشد باعث می شود جذاب تر به نظر برسید. لباس های گشاد و راحت را برای خانه و گردش نگه دارید و در محل کار لباس جذب بپوشید شما که دلتان نمیخواهد گشاد بودن لباستان به دیگران القا کند که شل و ول و دست و پاچلفتی هستید.

قبل از هر کار فرم بدن خود را بشناسید و بر همان اساس لباس تهیه کنید. لباس محل کار شما جلوه ای از حرفه ای بودن و دیسیپلینتان است، مطمئن شوید که این لباس کاملا متناسب با بدن شما طراحی و دوخته شده است. اگر این لباس زیادی تنگ یا زیادی گشاد باشد طبیعت درشت اندام شما بیشتر به چشم می آید و به علاوه ممکن است حرکت و آزادی عملشما را محدود کند.

 ساده بپوشید

اکثر مردان چاق یک کار اشتباه را انجام میدهند، هرچند این مورد کمتر در محل کار دیده میشود ولی لازم است در موردش بیشتر صحبت کنیم. لباس های سایز بزرگی که پر از نقش و نوشته هستند شما را بسیار چاق تر از آنچه که هستید نشان میدهند. همچنین حس بی نظمی و به هم ریختگی را به شما و فضای اطرافتان میدهند. شما به خودی خود کلی فضا اشغال کرده اید لطفا لطفا لطفا پیرامون خود را هم اشغال نکنید.

 لباس های سبک بپوشید

دوستان، شما به اندازه کافی سنگین هستید، چرا خودتان را با یک دست لباس کلفت سنگین تر میکنید؟ لباس های حجیم شما را درست تر نشان میدهند به علاوه باعث تعریق بیش از حد میشوند و بیایید با هم صادق باشیم هیچ چیز بیشتر از همکاری که همیشه عرق کرده و خیس است مخل آسایش یک دفتر کار نیست. همیشه لباس هایی را انتخاب کنید که پارچه های سبک داشته باشند. این باعث می شود که در محل کار خود باهوش تر و شاداب تر به نظر برسید.

رسمی بپوشید

انتخاب لباسهایی که فرم بدن شما رو دستخوش تغییر میکنند را کنار بگذارید. خودتان را قبول کنید و اجازه دهید آنطور که هستید دیده شوید. لباس های مناسبی مثل کت های ورزشی و کت و شلوارهای رسمی شما را به فوق العاده ترین شکل نشان میدهند. سعی کنید تیپ های غیر رسمی را از محل کار دور نگه دارید. تیپ هایی مثل شلوار جین یا بگ، تی شرت و کاپشن.

کمربند ها را باز کنید.

شاید این نکته عجیب به نظر بیاید ولی دلایل بسیاری وجود دارد که کمربند تان را کنار بگذارید و برای نگهداشتن شلوارتان از ابزار های دیگر استفاده کنید. شکمی که روی کمربند می افتد و دو برابر بزرگتر از چیزی که هست به نظر میرسد یکی از این دلایل فراوان است. گیره های شلوار یکی از بهترین انتخاب ها برای آدمهای چاق هستند. به اندازه کافی راحت و انعطاف پذیر هستند و بدون اینکه نگران گودی کمر و برامدگی شکم باشید کارشان را به بهترین نحو انجام میدهند.

پیراهن جعبه ای با یقه معمولی

کلا یقه معمولی برای افراد درشت اندام انتخاب مناسبی به نظر میرسد. چرا که هم با دکمه باز و هم بسته به خوبی اطراف گردن و صورت را میپوشانند. این نوع پیراهن ها با شکلی که به صورتتان میدهند شما را زیبا تر و متناسب تر نشان میدهند. اگر کراوات میزنید دقت کنید که گره کراواتتان نازک نباشد، گره نازک کراوات یک آدم چاق را به یک دلقک شبیه میکند.

یقه هفت

بله حق با شماست قبلا گفتیم که تی شرت نپوشید ولی اگر میپوشید لااقل یقه هفت بپوشید! هیچ قانونی آنقدر محکم نیست که نتوان کمی از آن عدول کرد، اگر مجاز هستید در محل کار تی شرت بپوشید یا برای تیپ های آخر هفته و روزهای تعطیلتان تی شرت های یقه هفت را انتخاب کنید. یقه هفت گردنتان را بلند تر از چیزی که هست نشان میدهد و در نگاه کلی شما کشیده تر به نظر میرسید. این نکته مخصوصا برای صورت های گرد پیشنهاد میشود. فکر نمیکنم نیاز به توضیح باشد که موقع انتخاب ژاکت هم این نکته را فراموش نکنید. همیشه یقه 7 به یقه گرد ارجح است.

کت های سه دکمه

در انتخاب کت های سه دکمه شک نکنید. این کت ها علاوه بر اینکه در آن واحد شما رو خوش تیپ، با دیسیپلین و منظم نشان میدهند کمک میکنند قد بلند تر به نظر برسید و قسمتهای برآمده بدنتان کمتر به چشم بخورد.

رنگ های تیره بپوشید

پوشیدن رنگهای روشن جذاب است ولی به بدی هایش نمی ارزد. لباس های روشن بیشتر کثیف میشوند و لکه های آنها بیشتر به چشم میخورند ولی بد تر از آن تمام زوایای بدنی که زیرشان جا خوش کرده است را نمایان میسازند. نمیگویم حتما سیاه بپوشید، درست است که معتقدم سیاه بهترین رنگی است که یک ادم چاق میتواند انتخاب کند اما بدون شک تنها رنگ مناسب نیست. اگر نمیخواهید اندامتان زیر رنگ های روشن به شکلی اغراق شده دیده شود از رنگهای تیره تر استفاده کنید. رنگهایی مثل قهوه ای تیره، سبز تیره، زرشکی و سرمه ای.

کیفیت را فراموش نکنید

مهمتر از همه نکات بالا کیفیت لباسی است که میخرید، حتی اگر چاق نیستید این نکته را فراموش نکنید. لباسی که هر روز میپوشید باید کیفیت و دوام خوبی داشته باشد تا نه به خودتان آسیب بزند نه به جیبتان! به علاوه لباس های بیکیفیت خیلی سریع از شکل می افتند و چهره ای نا مرتب به شما و شخصیتتان میدهند. کمی بیشتر برای خرید لباس مناسب وقت و هزینه بگذارید تا در بلند مدت هزینه کمتری پرداخت کرده باشید.

تا کنون 0 دیدگاه ثبت شده است.

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

مطالب پیشنهادی

با تکنیکهای ساده آرایشی نتایج بهتری از خودآرایی بگیرید.
اشتباهاتی هست که باعث میشود نتیجه آرایش روزمره شما چندان دلچسب نباشد. با نکته های کلیدی خودآرایی آشنا شوید.
نگران کوچک بودن خانه خود نباشید.
ایده هایی برای دکوراسیون که میتواند خانه کوچک شما را هم زیبا تر و هم بزرگتر نشان دهد را در مطالب زیر دنبال کنید.
زندگی در برگهای سبز جاریست. با افزودن سبزی به خانه های خود زندگی را هدیه دهید.
باغبانی یکی از آرامش بخش ترین فعالیت هاییست که میتوانید در خانه به آن مشغول باشید. گیاهان علاوه بر زیبایی و تصفیه هوا آثار بسیار مفید دیگری را نیز به زندگی شما هدیه میکنند. باغبانی از لحظه ای که با نوازش برگها و ریشه ها آغاز میشود تا جایی که به گلدانی که ساخته اید نگاه میکنید برای شما آرامش و رضایت به همراه دارد و پس از آن هم زیبایی گوشه ای از خانه شما و هوایی که پاک تر از همیشه است را برایتان به ارمغان می آورد. برای مطالعه بیشتر در مورد این هنر مطالب زیر دا دنبال کنید.
چند سال دارید؟ آیا میدانید مراقبت از پوست فعالیتی برای تمام عمر است؟
شاید در نگاه اول مراقبت از پوست کاری پر هزینه و وقت گیر به نظر برسد اما داشتن یک روتین صحیح میتواند به شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه کمک شایانی باشد. هر روز تبلیغات زیادی در مورد محصولات زیبایی میبینیم اما واقعا کدامیک از این ح محصولات میتواند به شما کمک کند؟ با مطالعه ی این مقالات میتوانید اطلاعات بسیاری در مورد نیاز پوست خود به دست آورید.
تولد هر فرزند پنجره ای به دنیایی جدید به روی پدر و مادر باز میکند.
اگر میخواهید در این دنیای جدید چندان هم غریبه نباشید شاید مطالعه این مطالب برایتان جالب باشد
کلیه اطلاعات موجود در این سامانه توسط قانون حمایت از مولفین محافظت می شود. طراحی و پشتیبانی شده توسط 3DQuest.ir