مطالب مرتبط با برچسب: دکوراسیون

6 راه برای استفاده از دیوارهای کوچک
مقاله
دیوار های کوچک با عرض های 60 الی 90 سانتی در اکثر خانه ها وجود دارند. این دیوار ها معمولا دیوار های جدا کننده دو اتاق از هم هستند که اغلب هیچ استفاده ایی از آنها نمی شود. در این جا 6 راه حل خلاقانه برای استفاده از این دیوار ها در دکوراسیون خانه را به شما نشان می دهیم.
گالری تصاویر
اتاق خواب فقط محل استراحت شبانه نیست. بسیاری از ما در طول روز هم وقت خود را در اتاق خوابمان می گذرانیم. برای همین دکوراسیون این اتاق هم به اندازه نشیمن مهم است. یکی از راحت ترین کارها برای تغییر حال و هوای اتاق خواب تعویض سرویس خواب است. در این مجموعه عکس به شما نشان می دهیم چگونه تخت خوابتان را به کانون توجه اتاق تبدیل کنید. برای دیدن اندازه...
به اتاق خوابتان رنگ اضافه کنید
مقاله
همه دوست دارند در اتاق خوابشان بخوابند اما اتاق خواب نباید به قدری کسل کننده باشد که شما را بخواباند. بد نیست اتاقی که در انتهای روز برای استراحت یا مطالعه انتخاب می کنید را با استفاده از ترکیب های رنگی مناسب به مکانی بدل کنید که نشان دهنده شخصیت و در برگیرنده احساسات شما باشد.
راهنمای فنگ شویی: هارمونی خانه من!
مقاله
شروع سال جدید فرصتی است برای تغییر و تحول. همه چیز در خانه شما از پادری گرفته تا لوستر آویزان به سقف منعکس کننده شماست، بنابرین خانه ایی با دکوراسیون آرامبخش بازتاب آرامش درونی شما خواهد بود. فکر نمی کنیم کسی را پیدا کنید که به آرامش نیاز نداشته باشد بگوید. برای رسیدن به این آرامش با هم راهنمای فنگ شویی برای تازه کاران را مرور می کنیم :
10 راه برای ساخت دیوار گالری
مقاله
دیوار گالری راه ساده ایی برای نشان دادن تمام چیزهای پر اهمیت زندگیمان است که به آنها می بالیم و آنها را دوست داریم. پرتره های خانوادگی، سفر های فراموش نشدنی و یا حتی نامه های قدیمی. در این مقاله به شما 10 راهکار برای چیدمان یک دیوار گالری زیبا نشان می دهیم.
خانه ایی برای شاد بودن
مقاله
صرف این که خانه ای شیک و مرتب دارید به این معنی نیست که در زندگی شاد هم باشید. مچتان را گرفتیم نه! اما علم می گوید این رنگها و رایحه ها و لوازم جانبی را که به خانه تان اضافه کنید شانستان برای آغاز یک روز شاد و پر نشاط بیشتر می شود.
گالری تصاویر
کاغذ دیواری راهی آسان برای تغییر دکوراسیون است چرا که در عین حال که سختی های نقاشی دیوار را ندارد از انواع و تنوع بیشتری هم برخوردار است.
تغییر دکوراسیون رایگان
مقاله
آه در بساط ندارید؟ وقت سر خاراندن هم نیست؟ اصلا نگران نباشید.
26 راه ساده برای داشتن یک خانه شیک
مقاله
پیدا کردن هماهنگی مناسب برای رسیدن به خانه ایی کاربردی دنج و زیبا به نظر کار دشواری می آید. صرفنظر از میزان هزینه ایی که برای خرید مبلمان میکنیم به نظر می رسد همیشه یک جای کار می لنگد و هر چه تلاش می کنیم نمیتوانیم خانه ایی مانند عکس های مجلات داشته باشیم. گاهی اوقات با صرف کمی وقت و ختی بدون هزینه می توان ایرادات جزئی را برطرف کرد.
7 نکته در چیدمان مبلمان
مقاله
مبلمان بخش مهمی از فضای خانه را به خود اختصاص می دهد بنابرین چیدمان مناسب آن به شما امکان می دهد تا از فضای خود استفاده بهتری بکنید.
بزرگتر جلوه دادن آشپزخانه های کوچک
مقاله
آشپزخانه هر خانه قلب تپنده آن است. امروزه تعداد خانه هایی که با متراژ های پایین و ناگزیر آشپزخانه های کوچک ساخته میشود کم نیست. با این حال شاید بتوان با استفاده از ترفندهای زیر که باید برخی از آنها را  پیش از ساخت و برخی را  پس از ساخت به کار گرفت بتوان جان دوباره ایی به این قلب های تپنده کوچک بخشید.
تاثیر پارچه و بافت در دکوراسیون
مقاله
بافت ها به اتاق شما عمق می بخشند و آنرا جالب توجه میسازند. بافت ها را میتوان به سادگی با اضافه کردن فرش ،پارچه ، کاغذ دیواری و یا قابها و یا حتی با یک میز گرد چوبی یا یک شومینه سنگی به وجود آورد

مطالب پیشنهادی

با تکنیکهای ساده آرایشی نتایج بهتری از خودآرایی بگیرید.
اشتباهاتی هست که باعث میشود نتیجه آرایش روزمره شما چندان دلچسب نباشد. با نکته های کلیدی خودآرایی آشنا شوید.
تولد هر فرزند پنجره ای به دنیایی جدید به روی پدر و مادر باز میکند.
اگر میخواهید در این دنیای جدید چندان هم غریبه نباشید شاید مطالعه این مطالب برایتان جالب باشد
چند سال دارید؟ آیا میدانید مراقبت از پوست فعالیتی برای تمام عمر است؟
شاید در نگاه اول مراقبت از پوست کاری پر هزینه و وقت گیر به نظر برسد اما داشتن یک روتین صحیح میتواند به شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه کمک شایانی باشد. هر روز تبلیغات زیادی در مورد محصولات زیبایی میبینیم اما واقعا کدامیک از این ح محصولات میتواند به شما کمک کند؟ با مطالعه ی این مقالات میتوانید اطلاعات بسیاری در مورد نیاز پوست خود به دست آورید.
زندگی در برگهای سبز جاریست. با افزودن سبزی به خانه های خود زندگی را هدیه دهید.
باغبانی یکی از آرامش بخش ترین فعالیت هاییست که میتوانید در خانه به آن مشغول باشید. گیاهان علاوه بر زیبایی و تصفیه هوا آثار بسیار مفید دیگری را نیز به زندگی شما هدیه میکنند. باغبانی از لحظه ای که با نوازش برگها و ریشه ها آغاز میشود تا جایی که به گلدانی که ساخته اید نگاه میکنید برای شما آرامش و رضایت به همراه دارد و پس از آن هم زیبایی گوشه ای از خانه شما و هوایی که پاک تر از همیشه است را برایتان به ارمغان می آورد. برای مطالعه بیشتر در مورد این هنر مطالب زیر دا دنبال کنید.
نگران کوچک بودن خانه خود نباشید.
ایده هایی برای دکوراسیون که میتواند خانه کوچک شما را هم زیبا تر و هم بزرگتر نشان دهد را در مطالب زیر دنبال کنید.
کلیه اطلاعات موجود در این سامانه توسط قانون حمایت از مولفین محافظت می شود. طراحی و پشتیبانی شده توسط 3DQuest.ir

6 راه برای استفاده از دیوارهای کوچک

به اتاق خوابتان رنگ اضافه کنید

راهنمای فنگ شویی: هارمونی خانه من!

1- خانه را مرتب کنید:

قانون اصلی فنگ شویی این است: به هم ریختگی ممنوع!. انرژی یا چی (chi)  باید بتواند آزادانه در تمام فضا جریان یابد. به هم ریختگی جلوی جریان آزاد انرزی را می گیرد. برای همین مرتب کردن خانه تاثیر مثبت دارد. با مکانی شروع کنید که بیشتر از بقیه جاها آزارتان می دهد وروزانه یک زمان 10 الی 15 دقیقه ایی برای مرتب کردن اختصاص دهید. وسایلی را که دوست ندارید یا از آن استفاده نمی کنید، دور بریزید یا ببخشید.

10 راه برای ساخت دیوار گالری

خانه ایی برای شاد بودن

تغییر دکوراسیون رایگان

26 راه ساده برای داشتن یک خانه شیک