مهندسان همسران خوبیند چونکه...

خوب مهندس ها تیپ خاص خودشان هستند. افرادی باهوش با شخصیتی که در نگاه اول پیچیده به نظر می رسد. اگر شما از آن دسته از افراد پایبند به اصول و مقررات نیستید بهتر است قید زندگی با آنها را بزنید. اما به محض آنکه بتوانید آنها را درک کنید می فهمید که بهترین اتنخاب را کرده اید چونکه...

مهندسان همسران خوبیند چونکه...

1- آنها به شدت منظم هستند

هیچ شکی نیست که مهندسان به شدت به مسائل مرتبط با زندگیشان اهمییت می دهند. آنها به دسترسی آسان، تکنولوژی های به روز، راه حلهای کاری و سازماندهی دنیای اطرافشان علاقمندند. به طور حتم ایده آنها از سازماندهی با شما متفاوت خواهد بود اما همراه شدن با آنها به معنی احترام به شیوه آنهاست چرا که ایجاد اختلال در شیوه آنها می تواند بر روی توازن و توانایی آنها در بهره وری صدمه بزند. در هر صورت شما می توانید از یک زندگی منظم در کنار فرد مورد علاقه تان لذت ببرید.

2- آنها به خوبی از پس شرایط سخت و استرس زا بر می آیند

مهندسان در محیط  کار همواره با شرایط استرس زای زیادی مواجه می شوند. این مسئله برای شما به عنوان همسر یک مهندس به این معناست که می توانید مطمئن باشید در شرایط دشوار زندگی آنها مانند شما اسیر احساسات نشده و در عوض پشتیبانی آرامش دهنده برای شما خواهند بود.

3- آنها به سرعت اطلاعات را جذب می کنند

حرفه مهندسی هم برای زنان و هم برای مردان به معنی توجه به جزئیات است. این مسئله نه تنها به این معنی است که آنها ممکن به دنبال یک جنیر خاص نیمه شب سر از فروشگاهی در بیاورند بلکه به این معنی است که آنه تمام تاریخ های مهم ، تمام حرفهای شما، و تمام جزئیات را به خاطر سپرده و در رابطه شان با شما به شدت با ملاحظه خواهند بود.ممکن است آنها خیلی رمانتیک به نظر نرسند اما ممکن است درست در روز تولدتان با هدیه ایی که ماه قبل به آن اشاره کرده اید شگفت زده تان کنند.

4- آنها معلم های بی نظیری هستند

مهندسان این قابلیت را دارند که حجم زیادی از اطلاعات را گرفته و آن را در قالب چند جمله خلاصه کنند. کار کردن با حجم زیادی از داده ها به صورت روزانه به آنها این قابلیت را داده است که بدانند چه چیزهایی مفید و چه چیزهایی غیر مفید هستند. این امر فرصت خوبی است تا چیزهای زیادی از آنها بیاموزید.

5- آنها مشکلی برای تعهد به کسی یا چیزی ندارند

مهندسان جزو متعهدترین انسانها هستند و آنقدر به کارشان ادامهن می دهند تا بی نقص جلوه کند.تعهد به چنین شغلی نشان می دهد کهآنها افرادی کوته نظر نیستند. آنها وقت خود را با رابطه های زیاد به هدر نداده و به دنبال رابطه ایی جدی و دراز مدت هستند.این گروه کیفیت را فدای کمیت نمی کند.

6- آنها بسیار خلاقند

در واقع مهندسان برای اینکه بتوانند به راه حل هایی برای مشکلات و مسائل روزانه دست یابند، باید بسیار خلاق باشند. این خلاقیت نیازمند قدرت مغزی فوق العاده است و آنها از این خلاقیت حتی در کارهایی مانند نوازندگی، نقاشی و دیگر پروژه های خلاقانه بهره می برند. با وجود آنها خانه هرگز کسل کننده وبی روح به نظر نمی رسد.

7- آنها منطقی و آینده نگر هستند

بودن در کنار یک مهندس به این معناست که شما همیشه برنامه دارید. این برنامه برای سفر،برای غذا خوردن، برای آینده یا حتی برای مسائل مالی به چشم می خورد. البته ممکن است  گاهی کنار آمدن با سطح سازماندهی آنها دشوار باشد اما خیالتان راحت باشد که می توانید کاملا آسوده خاطر بوده و زندگی را بدون نگرانی به آنها بسپارید.

8- آنها تنبل نیستند

مهندسان هرگز استراحت نمی کنند. آنها حتی در روزهای تعطیل هم در ذهن خود مشغول مهندسی هستند.آنها ممکن است موقتا دست از پروژه ایی بکشند تا راه حل آن خود به خود به سراغشان بیاید اما هرگزتسیلم نشده و کار را نیمه رها نمی کنند. آنها می دانند که برای همه چیز راهی وجود دارد. همین مسئله آنها رابه همسرانی ایده آل تبدیل می کند که برای حل مشکلات زندگی داوطلب شده و تا پیدا شدن راه حل پا پس نمی کشند.

9- آنها افراد مبتکری هستند که همه چیز را برای رسیدن به جوابی بهتر مهندسی می کنند

این به این معناست که شما سرتاسر خانه ردپای راه حل های آنها را خواهید دید. راه حل هایی برای چکه شیرآلات ، سر و صداهای مزاحم همسایه و نور کم آشپزخانه. آنها همه مشکلات خانه را خودشان حل می کنند و کمتر به تعمیرکار نیازمند خواهید بود. پس به آنها اعتماد کنید . خانه را به آنها بسپرید.

10- آنها قادرند به اشتباهات خود اعتراف کرده و سعی می کنند آنها را برطرف کنند

از آنجا که شغل آنها پر از آزمون و خطاست، آنها همواره به استراتژی هی جایگزین فکر می کنند. این مسئله باعث می شود آنها رفتارهای خوب خود را (به شکلی آزار دهنده) دائما بررسی کرده و همواره به دنبال بهتر شدن آنها باشند.

اگر شانس این را داشتید که با یک همچنین فردی زندگی کنید، قدر توانایی های فردی وی را بدانید و به او نشان دهید که تلاشهایش برایتان مهم بوده و از بودن در کنار چنین همسر با فکری لذت می برید.

تا کنون 0 دیدگاه ثبت شده است.

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

مطالب پیشنهادی

چند سال دارید؟ آیا میدانید مراقبت از پوست فعالیتی برای تمام عمر است؟
شاید در نگاه اول مراقبت از پوست کاری پر هزینه و وقت گیر به نظر برسد اما داشتن یک روتین صحیح میتواند به شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه کمک شایانی باشد. هر روز تبلیغات زیادی در مورد محصولات زیبایی میبینیم اما واقعا کدامیک از این ح محصولات میتواند به شما کمک کند؟ با مطالعه ی این مقالات میتوانید اطلاعات بسیاری در مورد نیاز پوست خود به دست آورید.
با تکنیکهای ساده آرایشی نتایج بهتری از خودآرایی بگیرید.
اشتباهاتی هست که باعث میشود نتیجه آرایش روزمره شما چندان دلچسب نباشد. با نکته های کلیدی خودآرایی آشنا شوید.
زندگی در برگهای سبز جاریست. با افزودن سبزی به خانه های خود زندگی را هدیه دهید.
باغبانی یکی از آرامش بخش ترین فعالیت هاییست که میتوانید در خانه به آن مشغول باشید. گیاهان علاوه بر زیبایی و تصفیه هوا آثار بسیار مفید دیگری را نیز به زندگی شما هدیه میکنند. باغبانی از لحظه ای که با نوازش برگها و ریشه ها آغاز میشود تا جایی که به گلدانی که ساخته اید نگاه میکنید برای شما آرامش و رضایت به همراه دارد و پس از آن هم زیبایی گوشه ای از خانه شما و هوایی که پاک تر از همیشه است را برایتان به ارمغان می آورد. برای مطالعه بیشتر در مورد این هنر مطالب زیر دا دنبال کنید.
تولد هر فرزند پنجره ای به دنیایی جدید به روی پدر و مادر باز میکند.
اگر میخواهید در این دنیای جدید چندان هم غریبه نباشید شاید مطالعه این مطالب برایتان جالب باشد
نگران کوچک بودن خانه خود نباشید.
ایده هایی برای دکوراسیون که میتواند خانه کوچک شما را هم زیبا تر و هم بزرگتر نشان دهد را در مطالب زیر دنبال کنید.
کلیه اطلاعات موجود در این سامانه توسط قانون حمایت از مولفین محافظت می شود. طراحی و پشتیبانی شده توسط 3DQuest.ir