مردها به این 9 مورد حساسند

ما اغلب فکر می کنیم حساس بودن تنها ویژگی زنان است اما در واقع حساسیت ربطی به جنسیت ندارد. خوب شاید باور نکنید اما در تحقیق صورت گرفته در کمپانی مایند لب (Mindlab) که یک شرکت فعال در زمینه نورومارکتینگ است محققان دریافتند که در واقع هنگام بروز محرک های احساسی مردان نسبت به زنان حساسترند اما توانایی بیشتری در مخفی نگه داشتن احساستشان دارند.

بنابرین این که تا به حال گریه مردی را ندیده اید به این معنی نیست که مردها گاه و بی گاه هوس گریه کردن به سرشان نمی زند. کت ون کریک مشاور خانواده و ازدواج می گوید:" مواردی که مردان بر روی آنها حساسیت دارند موارد پیچیده ایی هستند. مردها احساساتشان را به طور منظم و یا واضح مانند زنها بروز نمی دهند و حتی ممکن است تا زمانی که واقعا حساسیت آنها را تحریک نکرده باشید خودشان هم ندانند که نسبت به آن موضوع حساس بوده اند." .

مردها به این 9 مورد حساسند

1- هیکل آنها

ما همیشه فکر می کنیم تنها زنان هستند که تصویر غیر واقع بینانه ایی نسبت به اندام خود دارد. اما درست همانقدر که زنان در معرض تصویر نادرست تناسب اندام وسلامت قرار دارند مردان نیز باید با این مسئله دست و پنچه  نرم کنند. ون کریک می گوید:" مرد ها نیز نگران چاقی و تناسب اندام خود هستند که البته پدیده ایی جدید برای آنها محسوب می شود." بنابرین تعریف کردن از اندام مدل ها و هنرپیشه های مرد کمکی به شما نمی کند. مردها نیاز دارند که از زبان شما بشنوند که در هر حالتی برای شما جذابترین هستند.

2- موهای آنها

ریزش مو برای بسیاری از مردان موضوع حساسی به شمار می آید. اگر همسر شما در حال طاس شدن است نیازی نیست این مسئله را به وی یادآوری کنید. به خاطر داشته باشی که در هر حال تمام جذابیت های ظاهری دیر یا زود از دست می روند پس اگر رابطه شما به این جذابیت ها وابسطه باشد در نهایت کسی که آسیب می بیند خود شما هستید.

3- خانواده آنها

این یک احساس مشترک میان خانم هاست اما بهترین کار این است که مسائل مربوط به خانواده اش را به خودش واگذار کنید. ون کریک، مشاور خانواده می گوید: " ممکن است شما از مادر شوهرتان خوشتان نیاید اما اگر مدام از او جلوی همسرتان بد بگویید، مانند آن است که نحوه تربیت وی را زیر سوال برده باشید. فراموش نکنید او نمی تواند خانواده اش را تغییر دهد بنابرین به این موضوع جنبه شخصی خواهد داد. بهتر است به طور واضح به او بگویید که از او حمایت می کنید اما وارد مشاجرات خانوادگی اش نشوید."

4- دوستان آنها

خوب ممکن است از بعضی از دوستان همسرتان خوشتان نیاید و حتی ممکن است همسرتان هم در این مورد به شما حق بدهد. اما مسلما فکر خوبی نیست که مدام در این مورد به او غر بزنید. به هر حال او حتما دلیلی برای این دوستی دارد به علاوه اینکه شما از گذشته آنها خبر ندارید. روابط ما نشان دهنده شخصیت ماست به بیان دیگر وقتی روابط مردی را زیر سوال میبرید مانند این است که انگشت اتهام را مستقیما به طرف خودش نشانه رفته باشید.

5- توانایی جنسی آنها

هنگامی که پای روابط زناشویی در میان باشد مردان به شدت نسبت به توانایی های خود در این زمینه حساس می شوند. به عنوان مثال برای بسیاری از مردان اینکه شروع کننده این رابطه باشند سخت است و این مورد ممکن است از محبوبیت آنها بکاهد. دکتر ون کریک میگوید:" سعی کنید تا جایی که می توانید به جای منتظر ماندن، شما آغازگر رابطه جنسی باشید.

6- سمت شغلی آنها

مسئله پول نیست. همسر شما ممکن است وکیل، دکتر، مهندس و یا حتی یک کارگر ساده باشد اما این دلیل نمی شود که وی به شغل خود افتخار نکند. هویت و شخصیت بسیاری از مردان با شغلشان پیوند خورده است. حتی اگر وی درآمد چندانی هم نداشته باشد، به طور حتم هنوز هم به شغل خود افتخار می کند. بنابرین فراموش نکنید هرگز شغل وی را مایه تمسخرش قرار ندهید.

7- حقوق آنها

اکثر مردها هنگامی که شما نان آور خانه باشید مردانگی خود را از دست رفته تلقی نمی کنند اما این دلیل نمی شود که شما مدام بابت این مسئله به آنها سرکوفت بزنید. اگر همسر شما زیادی در مورد مسائل مالی حساس است و این مورد روابط شما را تحت تاثیر قرار داده است بهتر است بیشتراز کمک های غیر مالی آنها قدردانی کنید. به او یادآوری کنید که ماندنش در خانه و کارهایی که در خانه انجام می دهد تا چه حد برایتان ارزشمند است.

8- خرج ومخارج تفریحی آنها

ممکن است همسرتان بخواهد هر از گاهی با دوستانش به رستوران برود و یا شرط بندی کند. ممکن است نتوانید کاملا عادتهای خرج کردن او را تائید کنید اما تا جایی که این عادت ها به زندگی شما لطمه نمی زنند بهتر است مسئله را فراموش کنید. دکتر ون کریک می گوید:" بسیاری از مردان در مورد به مسائل مالی توجه می کنند. پس تا زمانی که همسرتان فردی مسئولیت پذیر است نباید سعی کنید کنترل مسائل مالی وی را به دست بگیرید یا در مخارجش سرک بکشید." به هر حال او هرگز شما را بابت لوازم آرایشی گرانقیمتی که می خرید سرزنش نمی کند.

9- مهارت های تربیتی آنها

فشارهای زیادی بر روی زنان شاغل وجود دارد. فشار هایی مانند انجام دادن همزمان وظایف داخل و خارج از خانه، زیبا و بی نقص به نظر رسیدن و مادر خوبی بودن. و خوب مسئله این جاست که نسخه مردانه این فشارها هم وجود دارد. تصور غالب جامعه ما این است که مردان باید محکم و قوی باشند در حالی که همزمان از آنها انتظار داریم به لحاظ عاطفی حامی و پشتیبان ما بوده و پدران خوبی برای بچه ها باشند. ون کریک می گوید: " فرض کنید که هر دوی شما تلاش خود را به بهترین شکل ممکن برای تربیت بچه ها انجام می دهید، حالا اگر مدام از همسرتان توقع بیشتر داشته باشید حدس می زنید چه می شود او از کاری که می کند نا امید می شود چرا که حس می کند هر کاری انجام دهد بی فایده خواهد بود."

تا کنون 0 دیدگاه ثبت شده است.

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

مطالب پیشنهادی

چند سال دارید؟ آیا میدانید مراقبت از پوست فعالیتی برای تمام عمر است؟
شاید در نگاه اول مراقبت از پوست کاری پر هزینه و وقت گیر به نظر برسد اما داشتن یک روتین صحیح میتواند به شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه کمک شایانی باشد. هر روز تبلیغات زیادی در مورد محصولات زیبایی میبینیم اما واقعا کدامیک از این ح محصولات میتواند به شما کمک کند؟ با مطالعه ی این مقالات میتوانید اطلاعات بسیاری در مورد نیاز پوست خود به دست آورید.
با تکنیکهای ساده آرایشی نتایج بهتری از خودآرایی بگیرید.
اشتباهاتی هست که باعث میشود نتیجه آرایش روزمره شما چندان دلچسب نباشد. با نکته های کلیدی خودآرایی آشنا شوید.
نگران کوچک بودن خانه خود نباشید.
ایده هایی برای دکوراسیون که میتواند خانه کوچک شما را هم زیبا تر و هم بزرگتر نشان دهد را در مطالب زیر دنبال کنید.
تولد هر فرزند پنجره ای به دنیایی جدید به روی پدر و مادر باز میکند.
اگر میخواهید در این دنیای جدید چندان هم غریبه نباشید شاید مطالعه این مطالب برایتان جالب باشد
زندگی در برگهای سبز جاریست. با افزودن سبزی به خانه های خود زندگی را هدیه دهید.
باغبانی یکی از آرامش بخش ترین فعالیت هاییست که میتوانید در خانه به آن مشغول باشید. گیاهان علاوه بر زیبایی و تصفیه هوا آثار بسیار مفید دیگری را نیز به زندگی شما هدیه میکنند. باغبانی از لحظه ای که با نوازش برگها و ریشه ها آغاز میشود تا جایی که به گلدانی که ساخته اید نگاه میکنید برای شما آرامش و رضایت به همراه دارد و پس از آن هم زیبایی گوشه ای از خانه شما و هوایی که پاک تر از همیشه است را برایتان به ارمغان می آورد. برای مطالعه بیشتر در مورد این هنر مطالب زیر دا دنبال کنید.
کلیه اطلاعات موجود در این سامانه توسط قانون حمایت از مولفین محافظت می شود. طراحی و پشتیبانی شده توسط 3DQuest.ir