چرا زنان مردانی را که دوست دارند ترک می کنند

هیچ زنی دوست ندارد مردی را که عاشقش است ترک کند. ترک کردن کسی که دوستش دارید کار آسانی نیست و به قیمت زیرپا گذاشتن تعهدات تمام می شود. زنان مردانی را دوست دارند که حامی آنها بوده و همیشه همان فرد ایده آل روز اول باقی بمانند. برای نگه داشتن زنها باید ارزش آنها را شناخته و به آنها بها دهید. در اینجا دلایلی که سبب می شود یک زن با تمام عشق و علاقه ایی که به زندگی و همسرش دارد، از آنها دست بکشد را مرور می کنیم:

چرا زنان مردانی را که دوست دارند ترک می کنند

دروغگویی

ممکن است شما مرد جذابی باشید اما دروغگویی اشتباهی است که می تواند رابطه شما را در معرض خطر جدی قرار دهد. حتی دروغ های به اصطلاح مصلحتی که در حمایت از همسر خود به کار می برید می تواند برایتان بسیار گران تمام شود.

مشغله بیش از حد

بسیار از زنان از زندگی لوکس استفبال می کنند. خانه زیبا، ماشین گرانقیمت و مسافرت های خارجی. کدام زنی است که مرد کاری و با انگیزه را دوست نداشته باشد؟ اما این کار و انگیزه نباید روابط شما را تحت تاثیر قرار دهد. زنان دوست دارن شما را ببینند، با شما وقت بگذرانند و حرف بزنند. وقت گذراندن با همسرتان می تواند مهمترین بخش زندگی لوکس شما باشد که به هیچ قیمتی نباید آن را فدای چیزی کنید.

توجه کنید

گاهی اوقات تنها چیزی که یک زن از شما می خواهد این است که به او گوش دهید و به حرفها و خواسته هایش توجه کنید. زنها عاشق مردهای هستند که توجه می کنند. اما اگر از آندسته از مرد هایی هستید که دائما در دنیای خودتان هستید و یا غرق دنیای مجازی اینترنت شده و به لحاظ عاطفی وارد دنیای همسرتان نمی شوید، دیر یا زود به دردسر خواهید افتاد.

احساستان را بیان کنید

هیچ زنی از مرد بی ذوق خوشش نخواهد آمد.  شما نه تنها باید به او بگویید که دوستش دارید بلکه باید در عمل هم به او اثبات کنید. خریدن کادوهای کوچک که حتما هم نیازی نیست گران قیمت باشند می توانند در یادآوری احساس شما به همسرتان موثر باشند.

رفتارهای بچگانه ممنوع

زنها به کسی احتیاج دارند که بتوانند به وی احترام گذاشته و به وی تکیه کنند، نه کسی که همچنان به رفتارهای کودکانه خود ادامه می دهد. زنها به مردی مسئولیت پذیر احتیاج دارند نه کسی که همچنان به خوشگذرانی با دوستانش مشغول است و در باره تمام کارهایی که می خواهد انجام دهد نظر مادر خود را می پرسد. ارتباط و تعهد طولانی مدت نیازمند بلوغ رفتاری و اجتماعی است.

خودخواهی

مردانی که در تمام موقعیتها اول به فکر منافع شخصی خود باشند و قبل از هر چیز سلائق و خواسته های خود را ملاک تصمیم گیری قرار دهند جایی در قلب زنها نخواهند داشت. در یک زندگی مشترک هر دو نفر باید سعی کنند تا تعادلی میان خواسته های خود ایجاد کنند.

پنهان کاری

زن ها دوست دارند بدانند در فکر و ذهن مردان چه می گذرد. هر رابطه ایی نیاز مند اعتماد و ارتباط متقابل است. اما در رابطه ایی که مردها آنچه را که هستند پنهان کرده و به آنچه نیستند تظاهر می کنند زنها احساس راحتی نخواهند کرد .

موارد عنوان شده تنها برخی از دلایلی هستند که ممکن است سبب شوند زنان رابطه ایی را که دوست دارند تمام کنند، اما تمام زنان در موقعیت های مشابه رفتارهای یکسان ندارند. برخی ممکن است علیرغم تمام مشکلات به رابطه خود ادامه دهند. اما بهتر است آقایان همواره از ایجاد شرایطی که باعث جدایی میان آنها و همسرشان گردد پرهیز کنند.

تا کنون 0 دیدگاه ثبت شده است.

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

مطالب پیشنهادی

با تکنیکهای ساده آرایشی نتایج بهتری از خودآرایی بگیرید.
اشتباهاتی هست که باعث میشود نتیجه آرایش روزمره شما چندان دلچسب نباشد. با نکته های کلیدی خودآرایی آشنا شوید.
زندگی در برگهای سبز جاریست. با افزودن سبزی به خانه های خود زندگی را هدیه دهید.
باغبانی یکی از آرامش بخش ترین فعالیت هاییست که میتوانید در خانه به آن مشغول باشید. گیاهان علاوه بر زیبایی و تصفیه هوا آثار بسیار مفید دیگری را نیز به زندگی شما هدیه میکنند. باغبانی از لحظه ای که با نوازش برگها و ریشه ها آغاز میشود تا جایی که به گلدانی که ساخته اید نگاه میکنید برای شما آرامش و رضایت به همراه دارد و پس از آن هم زیبایی گوشه ای از خانه شما و هوایی که پاک تر از همیشه است را برایتان به ارمغان می آورد. برای مطالعه بیشتر در مورد این هنر مطالب زیر دا دنبال کنید.
نگران کوچک بودن خانه خود نباشید.
ایده هایی برای دکوراسیون که میتواند خانه کوچک شما را هم زیبا تر و هم بزرگتر نشان دهد را در مطالب زیر دنبال کنید.
تولد هر فرزند پنجره ای به دنیایی جدید به روی پدر و مادر باز میکند.
اگر میخواهید در این دنیای جدید چندان هم غریبه نباشید شاید مطالعه این مطالب برایتان جالب باشد
چند سال دارید؟ آیا میدانید مراقبت از پوست فعالیتی برای تمام عمر است؟
شاید در نگاه اول مراقبت از پوست کاری پر هزینه و وقت گیر به نظر برسد اما داشتن یک روتین صحیح میتواند به شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه کمک شایانی باشد. هر روز تبلیغات زیادی در مورد محصولات زیبایی میبینیم اما واقعا کدامیک از این ح محصولات میتواند به شما کمک کند؟ با مطالعه ی این مقالات میتوانید اطلاعات بسیاری در مورد نیاز پوست خود به دست آورید.
کلیه اطلاعات موجود در این سامانه توسط قانون حمایت از مولفین محافظت می شود. طراحی و پشتیبانی شده توسط 3DQuest.ir