خانه تکانی: هیولایی به نام کمد!

هر سال با رسیدن ماه اسفند و نزدیک شدن به فصل زیبای بهار سنت خانه تکانی هم تکرار می شود تا سر آغازی برای نو شدن باشد. برای آنکه این سنت زیبا تبدیل به یک کابوس نشود به یک برنامه ریزی دقیق و منظم نیاز دارید. البته یکی از ترسناکترین بخش های این کابوس مرتب کردن کمد هاست. در مقاله با بهره گیری از نظرات متخصصان به شما راهکارهایی برای مرتب کردن کمدها ارائه می کنیم.

خانه تکانی: هیولایی به نام کمد!

1- لباسهای ورزشی بو گندو:

بعضی وقتها فرقی نمی کند چقدر وقت و توصیه صرف تمیز کردن یک لباس ورزشی بو گندو بکنید، به هر حال بو از بین نمی رود. لباسهای ورزشی را که فقط با چند جلسه کلاس یوگا به حدی بو می گیرند که دیگر تمیز نمی شوند دور بیاندازید.

2- لباسهایی که سال به دوازده ماه نمی پوشید:

بهانه نیاورید. چه جدیدا به جرگه مینمالیست ها پیوسته باشید و چه فقط به دنبال باز کردن جا برای لباسهای جدید هستید، قانون یک سال راه حل مناسبی برای مرتب کردن کمد خواهد بود.

3- چوب لباسی های خشک شویی:

این چوب لباسی های بی ریختی که خشک شویی ها رایگان میدهند هم فضای کمد را زشت می کنند هم باعث کشیدگی لباسها می شوند. به هر حال هیچ ارزونی بی دلیل نیست.

4- جورابها و لباس زیرهای پاره:

سوراخ های جوراب به اندازه سوراخ هاروی یک شلوار لی جذاب نیستند و دوختن آنها هم شکل قشنگی به جوراب نمی دهد. پس همه جوراب ها ی پاره و لباس زیر های لک شده را دور بیاندازید. ارزش شما بیش از این حرفاست، برای خودتان لباس زیر و جوراب نو بخرید.

5- جوراب های یک لنگه :

اگر واقعا فکر می کنید لنگه جورابتان را زودتر از یک میلیون سال آینده پیدا میکنید ما حرفی نداریم نگهش دارید. ولی واقعا وقت آن رسیده که از شر این لنگه های تک خلاص شوید.گفتیم که شما لیاقت یک جفت جوراب نو، فرد اعلا را دارید.

6- چوب لباسی های شکسته:

هیچ راهی برای تعمیر چوی لباسی های شکسته وجود ندارد. پس شکسته ها را دور بیاندازید و از آن چوب لباسی های خوشگل مخملی در کمد آویزان کنید که هم لباس از رویشان سر نمی خورد و هم کمدتان زیبا و تمیز جلوه می کند.

7- تاپ وتی شرت لکه دار:

صرف اینکه این لباس های لکه دار را زیر دیگر لباسها می پوشید دلیل نمی شود که آنها را نگه دارید. پس این دوستان غمگین را دور بیاندازید تا مدام نگران وقتی که ناگهان به جایی دعوت می شوید نباشد.

8- بندها و دکمه های لباسهای مرحوم شده:

درست است که شاید فکر کنید دکمه های لباس هایی که دور ریخته می شوند یک روزی به کار می آیند اما تنها کاری که این دکمه ها به آن می آیند وقت شلوغ کردن فضاست. پس یک جعبه ابزار خیاطی با وسایل ضروری داشته باشید و انقدر بند و دکمه اضافه جمع نکنید.

9- عیدی هایی را که نمی پسندید، برگردانید یا ببخشید:

درست است که این سالها همه عیدی را نقدی حساب می کنند و خوب بعضی ها هم از دستشان در می رود برایتان کادویی می گیرند که ممکن است دوست نداشته باشید یا اندازه تان نباشد. به جایی اینکه این کادو های ناخواسته را در کمد به دست فراموشی بسپارید، به دیگران ببخشید و یا اگر می توانید در محل خرید آن را با چیزی که دوست دارید عوض کنید.

10- گوشواره های بی لنگه ها و شکسته ها:

آن دسته از افرادی که به درست کردن کاردستی علاقه ذاتی نشان می دهند همیشه دوست همه چیز را نگه دارند. اما ما به شما قول می دهیم که تا قیام قیامت هم شما گوشواره شکسته خود را تعمیر نخواهید کرد. پس جا را برای بدلی جات جدید باز کنید.

ساده ترین راه برای مرتب کردن کمد ها این است که به جای آنکه به آن به شکل یک وظیفه دشوار نگاه کنید،آن را همچون فرصتی برای باز کردن جا و نوسازی ببینید.داشت کمدی که در حال انفجار نیست هم حس خوبی به شمامی دهد و هم به دور از شلوغی تصمیم های بهتری برای پوشش خود می گیرید. همین امروز دست به کار شوید که شمارش معکوس عید شروع شده است.
 

تا کنون 0 دیدگاه ثبت شده است.

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

مطالب پیشنهادی

چند سال دارید؟ آیا میدانید مراقبت از پوست فعالیتی برای تمام عمر است؟
شاید در نگاه اول مراقبت از پوست کاری پر هزینه و وقت گیر به نظر برسد اما داشتن یک روتین صحیح میتواند به شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه کمک شایانی باشد. هر روز تبلیغات زیادی در مورد محصولات زیبایی میبینیم اما واقعا کدامیک از این ح محصولات میتواند به شما کمک کند؟ با مطالعه ی این مقالات میتوانید اطلاعات بسیاری در مورد نیاز پوست خود به دست آورید.
زندگی در برگهای سبز جاریست. با افزودن سبزی به خانه های خود زندگی را هدیه دهید.
باغبانی یکی از آرامش بخش ترین فعالیت هاییست که میتوانید در خانه به آن مشغول باشید. گیاهان علاوه بر زیبایی و تصفیه هوا آثار بسیار مفید دیگری را نیز به زندگی شما هدیه میکنند. باغبانی از لحظه ای که با نوازش برگها و ریشه ها آغاز میشود تا جایی که به گلدانی که ساخته اید نگاه میکنید برای شما آرامش و رضایت به همراه دارد و پس از آن هم زیبایی گوشه ای از خانه شما و هوایی که پاک تر از همیشه است را برایتان به ارمغان می آورد. برای مطالعه بیشتر در مورد این هنر مطالب زیر دا دنبال کنید.
تولد هر فرزند پنجره ای به دنیایی جدید به روی پدر و مادر باز میکند.
اگر میخواهید در این دنیای جدید چندان هم غریبه نباشید شاید مطالعه این مطالب برایتان جالب باشد
با تکنیکهای ساده آرایشی نتایج بهتری از خودآرایی بگیرید.
اشتباهاتی هست که باعث میشود نتیجه آرایش روزمره شما چندان دلچسب نباشد. با نکته های کلیدی خودآرایی آشنا شوید.
نگران کوچک بودن خانه خود نباشید.
ایده هایی برای دکوراسیون که میتواند خانه کوچک شما را هم زیبا تر و هم بزرگتر نشان دهد را در مطالب زیر دنبال کنید.
کلیه اطلاعات موجود در این سامانه توسط قانون حمایت از مولفین محافظت می شود. طراحی و پشتیبانی شده توسط 3DQuest.ir