مطالب مرتبط با برچسب: موفقیت

نکاتی برای حفظ سلامت در طول سفر
مقاله
همه ما می ‌دانیم که مسافرت رفتن کاری شگفت ‌انگیز است، اما اینکه دائماً درحال سفر باشیم برای بدنمان استرس ‌زا و مضر است. در اینجا به بررسی 16 نکته برای کمک به سلامت ماندنمان در طول سفر می ‌پردازیم.
افسردگی فصلی چیست؟
مقاله
رفته رفته روزها کوتاهتر می شود و شب ها بلند تر ،اگر هر سال با  شروع پاییز و زمستان حس می کنید حالتان گرفته است، شاید شما هم به افسردگی فصلی مبتلا باشید.  
5 دقیقه ایی که زندگیتان را متحول می کند
مقاله
در دنیای امروز پرت شدن حواس، خیلی خیلی راحت است.  ما هر روز در معرض اتفاقات زیادی هستیم که به سادگی حواس ما را از کاری که برایمان مهم است پرت می کنند. اگر یاد بگیریم این اتفاقات را مدیریت کنیم می توانیم تاثیر بزرگی بر زندگی خود بگذاریم. وقتی صحبت از بهره وری زمان و تمرکز بر روی کاری که  مهم است انجام شود می کنیم، یک عادت 5 دقیقه ایی...
مقاله
سفر کردن باعث می شود با ویژگی ها، آداب و رسوم و نقش آنها در زندگی افراد مختلف آشنا شویم. معمولا همه ما فکر می کنیم که برای مسافرت رفتن باید یک برنامه گروهی ریخت. با وجود آنکه سفر دسته جمعی، لذت بسیاری دارد اما تنها سفر کردن ویژگی هایی دارد که قصد داریم شما را با مهمترین آنها آشنا کنیم
8 عادتی که با وجود درآمد خوب باعث بی پولی می شود
مقاله
آیا دوست دارید بدانید، پولی را که در می آورید کجا می رود؟ آیا آخر ماه حسابتان خالیست؟ آیا اغلب به این فکر می کنید که پولهایتان  چطور ناگهان ناپدید می شوند؟ اگر پاسختان به این سوالات مثبت است، نگران نباشید. ما قصد داریم دقیقا به شما بگوییم، چرا با وجود درآمدی معقول، قادر به پس انداز کردن پول خود نیستید.
6 راه برای عذرخواهی
مقاله
هر چه قدر هم که انسان موجه و معقولی باشید باز هم ممکن در میانه دعوا حرف بسیار زشتی از دهانتان بیرون بیاید. به هر حال برای همه پیش می آید که کنترل خود را گاهی از دست بدهند. برای جبران ناراحتی پیش آمده عذرخواهی شروع خوبی است. محققان دانشگاه اوهایو بر این باورند که برخی از انواع معذرت خواهی نسبت به برخی دیگر بهتر عمل می کنند. در این مقاله به شما 6...
5 راه برای کمک به یک دوست افسرده
مقاله
برای اکثرمردم پذیرش ابتلا به افسردگی دشوار است و معمولا نمی توان کسی را راضی کرد برای مداوای افسردگی خود به پزشک یا مشاور مراجعه کند. اما ارزش دوستی در چنین مواقعی روشن می شود. اگر شما هم دوستی افسرده دارید که می خواهید کمکش کنید، این 5 مورد را به خاطر داشته باشید.
7 راه برای خلاقیت بیشتر
مقاله
همه ما در کودکی سرشار از خلاقیت هستیم اما وقتی زمان می گذرد گاهی پیش می آید که در برابر جمله: " یکم خلاقیت داشته باش!" دچار سردرگمی می شویم، به ویژه اگر قرار باشد در محیط کار از خود خلاقیت به خرج دهیم. در ادامه 7 را سریع برای تقویت روحیه خلاقیت به شما پیشنهاد می دهیم.
10 دروغی که مانع پیشرفت شما می شود
مقاله
برای همه ما لحظاتی پیش آمده که تصمیم گرفته ایم به زندگی خود تغییر بزرگی بدهیم ، اما ناگهان شور و علاقه خود را نسبت به ادامه راه از دست داده ایم. تصمیم می گیریم اضافه وزن خود را کم کنیم اما هر وقت به ورزش فکر می کنیم منصرف می شویم. تصمیم می گیریم درس بخوانیم اما مدام سر از یخچال در می آوریم. قصد داریم آخر هفته با پس اندازمان به سفر کوتاهی برویم اما...
یافتن شادی بیشتر
مقاله
چی بیشتر خوشحالتون میکنه؟ یه جفت کفش جدید؟ یا رسیدن به درک عمیق نسبت به اهداف زندگی؟ اولی؟فکر میکردیم اولی رو انتخاب کنید! مشکل اینجاست که هر چه بیشتر خودتون رو درگیر رسیدن به لذتهای آنی میکنید بیشتر از رضایت روحی و درونی دور میشید.به گفته دکتر دان بیکر ، مدیر برنامه بهبود زندگی در مرکز درمانی کنیون رنچ و نویسنده کتاب افراد خوشبخت چه میدانند، "...

مطالب پیشنهادی

با تکنیکهای ساده آرایشی نتایج بهتری از خودآرایی بگیرید.
اشتباهاتی هست که باعث میشود نتیجه آرایش روزمره شما چندان دلچسب نباشد. با نکته های کلیدی خودآرایی آشنا شوید.
زندگی در برگهای سبز جاریست. با افزودن سبزی به خانه های خود زندگی را هدیه دهید.
باغبانی یکی از آرامش بخش ترین فعالیت هاییست که میتوانید در خانه به آن مشغول باشید. گیاهان علاوه بر زیبایی و تصفیه هوا آثار بسیار مفید دیگری را نیز به زندگی شما هدیه میکنند. باغبانی از لحظه ای که با نوازش برگها و ریشه ها آغاز میشود تا جایی که به گلدانی که ساخته اید نگاه میکنید برای شما آرامش و رضایت به همراه دارد و پس از آن هم زیبایی گوشه ای از خانه شما و هوایی که پاک تر از همیشه است را برایتان به ارمغان می آورد. برای مطالعه بیشتر در مورد این هنر مطالب زیر دا دنبال کنید.
چند سال دارید؟ آیا میدانید مراقبت از پوست فعالیتی برای تمام عمر است؟
شاید در نگاه اول مراقبت از پوست کاری پر هزینه و وقت گیر به نظر برسد اما داشتن یک روتین صحیح میتواند به شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه کمک شایانی باشد. هر روز تبلیغات زیادی در مورد محصولات زیبایی میبینیم اما واقعا کدامیک از این ح محصولات میتواند به شما کمک کند؟ با مطالعه ی این مقالات میتوانید اطلاعات بسیاری در مورد نیاز پوست خود به دست آورید.
نگران کوچک بودن خانه خود نباشید.
ایده هایی برای دکوراسیون که میتواند خانه کوچک شما را هم زیبا تر و هم بزرگتر نشان دهد را در مطالب زیر دنبال کنید.
تولد هر فرزند پنجره ای به دنیایی جدید به روی پدر و مادر باز میکند.
اگر میخواهید در این دنیای جدید چندان هم غریبه نباشید شاید مطالعه این مطالب برایتان جالب باشد
کلیه اطلاعات موجود در این سامانه توسط قانون حمایت از مولفین محافظت می شود. طراحی و پشتیبانی شده توسط 3DQuest.ir

نکاتی برای حفظ سلامت در طول سفر

 

1- خواب فراوان.

مهم ترین کاری که هنگام سفر باید انجام دهید خواب است. در زمان مسافرت گاهی درگیری های زیادی خواهید داشت مدام در حال حمل چمدان‌ هایتان به مقاصد مختلف هستید و ممکن است تمام روز درحال قدم زدن باشید حال در کنار موارد گفته شده باید بدانید که منطقه زمانیتان هم عوض شده و اکنون بیشتر از هر چیزی به استراحت نیاز دارید. مسافرت به بدنتان فشار می ‌آورد، پس مطمئن شوید که استراحت کافی داشته اید.

چقدر استراحت کافی است؟ به بدنتان گوش دهید. پس از یک پیاده‌ روی طولانی چند ساعت بخوابید و به بدنتان اجازه دهید تا قبل از انجام کارهای بعدی کمی استراحت کند.

آنچه درباره افسردگی فصلی نمی دانید

افسردگی فصلی چیست؟

اختلال عاطفی فصلی که  به اختصار SAD نامیده می شود به شرایطی گفته می شود که تغییر فصل باعث ایجاد افسردگی در فرد می شود. از آن جهت که بیشتر افراد مبتلا به این اختلال در فصل زمستان دچار این حالت می شوند به اختلال عاطفی فصلی، افسردگی زمستانی هم گفته می شود.

5 دقیقه ایی که زندگیتان را متحول می کند

 خیلی ساده است: این شما هستید که تصمیم می گیرید وقتتان چگونه بگذرد. اگر روزی 5 دقیقه وقت گذاشته و برنامه کاری روز بعدتان را بنویسید، می توانید به اهدافتان پایبند مانده و کم تر وقتتان را برای کارهای بی اهمیت تلف کنید.
در این جا قصد داریم به شما یاد دهیم که چگونه برنامه کاری بنویسید.

10 خاصیت تنها سفر کردن

1- خودتان را بهتر می شناسید

هنگامی که تنهایی به جاده می زنید و عزم و سفر می کنید، تنها کسی که تصمیم می گیرد شمایید و باید با ترس هایتان مواجه شده و خود حقیقیتان را و توانایی هایتان را کشف کنید. تنها سفر کردن شما را با تجربه ایی آشنا می کند که طی آن می توانید خود واقعیتان را شناخته و به کودک بازیگوش و عاشق اکتشاف درون خود میدان دهید دنیا راببیند. هنگامی که تنها به سفر می روید به اهمیت دنبال کردن و گوش سپردن به آنچه دلتان می گوید پی می برید. زمان حال را زندگی و احساس می کنید. هر چه مقصدتان دورتر باشد، احتمال اینکه بهتر خود و اهدافتان را بشناسید بیشتر می شود.

8 عادتی که با وجود درآمد خوب باعث بی پولی می شود

با بیشتر شدن درآمد بیشتر خرج می کنید

اشکالی ندارد هر زمان که می توانید استاندارد زندگی خود را بالا ببرید. با این حال اگر از آن دسته افرادی هستید که به طور مداوم دنبال راهی برای خرج کردن پول می گردند، دیر یا زود به دردسر خواهید افتاد. اگر با هر بار افزایش درآمد یا حتی بدون افزایش، مخارجتان را هم افزایش می دهید، پس اندازکردن کار راحتی نخواهد بود. سعی کنید هزینه هایتان را در سطح ثابتی نگه داشته و همزمان به دنبال افزایش درآمد باشید.

6 راه برای عذرخواهی

1- مسئولیت پذیر باشید

غرورتان را کنار بگزارید و بپذیرید که کار اشتباهی انجام داده اید. دکتر روی می گوید:" یافته های ما نشان می دهد که مهمترین بخش عذرخواهی، پذیرش مسئولیت است. بگویید که تقصیر شما بوده و شما اشتباه کرده اید." . حتی اگر حق کاملا هم با شما باشد (یا شما فکر می کنید که حق با شماست)، پذیرفتن مسئولیت از سوی شما به طرف مقابل نشان می دهد که شما با او همدردی می کنید.

5 راه برای کمک به یک دوست افسرده

1- قرار های دو نفره

اگر حس می کنید که دوستتان افسرده است، یک برنامه دو نفره با او ترتیب دهید. به پیشنهاد لائورا هک مشاور ازدواج و خانواده، این قرار دو نفره می تواند یک پیاده روی طولانی باشد که حال هر دو شما را بهتر خواهد کرد. سوالاتو نگرانی هایتان را میتوانید حین قدم زدن با دوستتان در میان بگذارید.

7 راه برای خلاقیت بیشتر

1- فرض کنید خلاقترین فرد کره زمین هستید:

 وقتی به افراد خلاق فکر می کنید چه کسانی را به خاطر می آورید، استیو جابز،مارک زوکر برگ،...؟ خوب طبق تحقیق جدیدی که در دانشکاه مریلند انجام شده، اگر خودتان را فردی خلاق و هم رده خلاقترین انسانهایی که می شناسید تصور کنید، جرقه خلاقیت در ذهن شما شعله ور خواهد شد! این تحقیق که در ژورنال PLOS One به چاپ رسیده است، نشان می دهد که شناسایی هر کلیشه ایی به ویژه در حوزه مهارت و یا افزایش خلاقیت که منجر به بهبود عملکرد خلاق افراد شود یک هدف مهم به شمار می آید.

10 دروغی که مانع پیشرفت شما می شود

1- این کار خیلی سخته!

به طور حتم این جمله شایعترین و آزار دهنده ترین دروغی است که به خودمان می گوییم. این دروغ به حدی خطرناک است که حتی اجازه نمی دهد ، یکبار هم که شده امتحان کنیم. " این کار خیلی سخته " یعنی ما هیچ شانسی برای انجامش نداریم. خوب در نهایت چه می شود؟ حتی اگر شکست هم بخورید، هنگامی که کاری را برای بار اول امتحان می کنید این اعتماد به نفس را پیدا می کنید که برای بار بعد هم انجامش دهید و خوب کسی چه می داند شاید این بار موفق شدید.

زندگی شادتر؟!

دیدگاه شما نسبت به وقایع روزانه میتواند تاثیر عمیقی بر حس وحال شما داشته باشد.انسانهای خوشبخت درون حبابی از تکامل زندگی نمیکنند: همه گاهی زیر باران گیر میکنند،کلیدهایشان را جا میگذارند،و یا در ارتباطات خود دچار تزلزل میشوند.اما آنچه افراد خوشبخت را از دیگران متمایز می سازد نحوه برخورد آنها با شرایط است. آیا مشکل به وجود آمده یک فاجعه جبران ناپذیراست و یا صرفا یک دردسر کوچک، آیا این  مشکل دایمی است یا موقتی؟ با تغییر نحوه ارائه شرایط  برای خود و دیگران میتوانید تاثیرات دراماتیک آنها را تغییر دهید.