مطالب مرتبط با برچسب: پوست و مو

راهنمای ساده رسیدگی به پوست های حساس
مقاله
اگر پوست شما حساس و خشک می باشد احتمالا حالت ناخوشایندی از خشکی، ترک خوردگی و در نهایت خارش شدید، سوزش و زخم شدن را تجربه کرده اید. افزایش سن، هوای سرد و خشک، گرم کردن مصنوعی پوست و برخی محصولات مراقبت از پوست همگی می توانند باعث خرابی و افزایش حساسیت پوست شما گردند.
آموزش تصویری ماساژ صورت فرانسوی
مقاله
درناژ لنفاوی نام نوعی ماساژ است که بر روی غدد لنفاوی انجام شده و باعث دفع سموم بدن می شود. متخصص پوست فرانسوی رنه رولو، در این باره توضیح می دهد:" گروهی از دکتران دانمارکی در دهه 1930 در شهرکن فرانسه کشف کردند که ماساژ دادن غدد لنفاوی متورم باعث بهبود علائم اختلال سیستم ایمنی بدن و همچنین شفاف شدن پوست بیماران شده است."
بهترین غذاها برای زیباترین پوست
مقاله
اگر واقعا می خواهید پوستی زیبا داشته باشید بهتر است از قسمت لوازم آرایشی فروشگاه خارج شده و سراغ قسمت خوراکی ها بروید! زیبایی پوست مفهوم بسیار گسترده تری از یک آرایش کامل و بی نقص دارد. اگر پوست شما از درون سالم باشد، نیازی به لوازم آرایشی گرانقیمت نخواهد بود. گنجاندن مواد غذایی زیر در رژیم روزانه باعث می شود پوستی زیبا و شاداب داشته باشید.
5 را ه ساده برای خلاصی از لکه های آفتاب
مقاله
لک ناشی از آقتاب همانطور که از اسمش پیداست، در اثر قرار گرفتن پوست در معرض اشعه های فرابنفش خورشید برای زمان طولانی به وجود می آید. این لک ها دارای شکل خاصی نبوده وممکن است در هر قسمتی از پوست بدن شما ظاهر شوند. این لک ها می بر روی گونه، بینی، لب بالایی، گوشها، بازوها، و دست ها و دیگر قسمت ها به وجود می آیند.اگر شما هم به خاطر لکه های روی صورتتان...
7 اسکراب خانگی
مقاله
استفاده از اسکراب ها پوست شما را از آلودگی ها پاک کرده و آن را لایه برداری می کند.
مراقبت از پوست با ماسک های خانگی
مقاله
برای اینکه همیشه جوان و شاداب باشید باید پوستی سالم و زیبا داشته باشید. پوست شما برای اینکه زیبا بماند درهر سنی نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد. گاهی می توان این مراقبت را با استفاده از آنچه در دسترس داریم در خانه انجام دهیم.
6 مرحله برای داشتن پوستی به لطافت پوست یک نوزاد
مقاله
آیا پوست شما هم به ویژه در ماههای سرد سال پوسته پوسته و خشن می شود؟ نوزادان و بچه ها در سنین کم پوستی لطیف و زیبا دارند که اگر چه لطافت خود را در طی سالها زندگی از می دهد اما می توان با انجام این 6 مرحله زمان را به عقب برگرداند و این لطافت را دوباره تجربه کرد.
6 ویژگی بی نظیر میکرودرم ابریشن
مقاله
میکرودرم ابریشن یکی از شناخته شده ترین درمانهای زیبایی پوست در دنیا به شمار می آید.
10 اشتباهی که زنان با موهای زیبا مرتکب نمی شوند
مقاله
شما هم دوست دارید موهای باند و زیبا داشته باشید؟ بسیاری از ما هزینه های زیادی را صرف مراقبت از موهایمان می کنیم اما اگر رفتار مناسبی با موهایمان نداشته باشیم تمام این این هزینه ها بیهوده خواهد بود. زنان دارای موهای زیبا این 10 اشتباه را مرتکب نمی شوند.
5 کاربرد ساده ژل آلوئه ورا
مقاله
آلوئه ورا گیاه  شگفت آوری است که خواص درمانی و زیبایی بسیاری دارد. از ژل این گیاه در ساخت بسیاری از ماسک ها و کرم های آرایشی یا درمانی استفاده می شود. جدا کردن ژل آلوئه ورا از برگ آن کار بسیار راحتی است که به آسانی در منزل قابل انجام است. این ژل را می توان به صورت ساده برای کاربرد های زیر مورد استفاده قرار داد.
ماسک آلوئه ورا خانگی
مقاله
ژل آلوئه ورا و آب لیمو هر دو دارای خواص زیبایی بی شماری هستند و استفاده های فراوانی دارند. این دو ماده طبیعی به کاهش لکه های تیره و اسکار های باقی مانده از آکنه و درمان خود آکنه کمک می کنند. همچنین استفاده از این دو ماده بر روی موها سبب تغذیه و کاهش چربی و درمان شوره سر شده و همچنین به رشد مجدد آنها و جلوگیری از ریزش کمک می کند. 
صبحی زیبا با پوستی شاداب
مقاله
اگر برنامه روزانه شما با مراقبت از پوستتان آغاز شود در تمام روز پوستی شاداب و سرحال خواهید داشت. بسیاری از مردم فکر می کنند که مراقبت شبانه تنها قسمت مهم مراقبت از پوست است اما مراقبت روزانه نیز به همان اندازه اهمیت دارد. اگر دوست دارید دلیل آن را بدانید با ما همراه شوید.
5 دهه پوست زیبا
مقاله
مراقبت از پوست باید کاری تمام وقت باشد . هر چند بهترین زمان شروع بیست سالگی است اما ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. ما به شما کمک می کنیم در هر سنی که هستید برنامه مراقبتی خاص پوست خود را داشته باشید.
آکنه و دلایل ایجاد آن
مقاله
آکنه همان جوش های سر سیاه و یا سر سفید یا جوش های زیر پوستی است که در اثر فعالیت بیش از حد غدد سباسه ایجاد می شود. آکنه بیشتر در نوجوانان در سن بلوغ و گاهی نیز در بزرگسالان دیده می شود.
21 درمان طبیعی آکنه
مقاله
بروز آکنه یا جوش صورت دلایل فراوانی دارد. آنچه پس از مشورت با یک متخصص پوست در درمان آکنه مهم است صبر و حوصله و ادامه دادن درمان است. استفاده از درمان های خانگی نیز می تواند در تسریع درمان های توصیه شده از سوی پزشک موثر باشد. در هر حال فراموش نکنید در صورت بروز حساسیت درمان خانگی را قطع کرده و با پزشک خود مشورت کنید.

مطالب پیشنهادی

نگران کوچک بودن خانه خود نباشید.
ایده هایی برای دکوراسیون که میتواند خانه کوچک شما را هم زیبا تر و هم بزرگتر نشان دهد را در مطالب زیر دنبال کنید.
تولد هر فرزند پنجره ای به دنیایی جدید به روی پدر و مادر باز میکند.
اگر میخواهید در این دنیای جدید چندان هم غریبه نباشید شاید مطالعه این مطالب برایتان جالب باشد
با تکنیکهای ساده آرایشی نتایج بهتری از خودآرایی بگیرید.
اشتباهاتی هست که باعث میشود نتیجه آرایش روزمره شما چندان دلچسب نباشد. با نکته های کلیدی خودآرایی آشنا شوید.
چند سال دارید؟ آیا میدانید مراقبت از پوست فعالیتی برای تمام عمر است؟
شاید در نگاه اول مراقبت از پوست کاری پر هزینه و وقت گیر به نظر برسد اما داشتن یک روتین صحیح میتواند به شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه کمک شایانی باشد. هر روز تبلیغات زیادی در مورد محصولات زیبایی میبینیم اما واقعا کدامیک از این ح محصولات میتواند به شما کمک کند؟ با مطالعه ی این مقالات میتوانید اطلاعات بسیاری در مورد نیاز پوست خود به دست آورید.
زندگی در برگهای سبز جاریست. با افزودن سبزی به خانه های خود زندگی را هدیه دهید.
باغبانی یکی از آرامش بخش ترین فعالیت هاییست که میتوانید در خانه به آن مشغول باشید. گیاهان علاوه بر زیبایی و تصفیه هوا آثار بسیار مفید دیگری را نیز به زندگی شما هدیه میکنند. باغبانی از لحظه ای که با نوازش برگها و ریشه ها آغاز میشود تا جایی که به گلدانی که ساخته اید نگاه میکنید برای شما آرامش و رضایت به همراه دارد و پس از آن هم زیبایی گوشه ای از خانه شما و هوایی که پاک تر از همیشه است را برایتان به ارمغان می آورد. برای مطالعه بیشتر در مورد این هنر مطالب زیر دا دنبال کنید.
کلیه اطلاعات موجود در این سامانه توسط قانون حمایت از مولفین محافظت می شود. طراحی و پشتیبانی شده توسط 3DQuest.ir

راهنمای ساده رسیدگی به پوست های حساس

پاک کردن پوست حساس

آموزش تصویری ماساژ صورت فرانسوی

خارج کردن سموم از بدن باعث کاهش وزن و کاهش سلولیت می شود. انجام این ماساژ بر روی پوست باعث کاهش پف صورت شده و خاصیت ضد پیری دارد. بهتر است درناژ لنفاوی را به متخصصان بسپاریم اما قصد داریم یک نسخه خانگی از این ماساژ را که بر روی پوست انجام می شود به شما آموزش دهیم. کل این ماساژ باید 10 دقیقه طول بکشد و توصیه ما این است که برای نتیجه بهتر این ماساژ را شب ها و/ یا صبح ها انجام دهید.

مرحله 1 :

ماساژ صورت فرانسوی

بهترین غذاها برای زیباترین پوست

5 را ه ساده برای خلاصی از لکه های آفتاب

1- قدرت لیمو:

7 اسکراب خانگی

1- اسکراب بدن موز و شکر

یکی از راههای استفاده از موزهای رسیده، تبدیل آنها به اسکراب است. در این اسکراب از روغن خبری نیست و تنها از خواص موز و خاصیت سایندگی شکر بهره گرفته شده است.

مراقبت از پوست با ماسک های خانگی

6 مرحله برای داشتن پوستی به لطافت پوست یک نوزاد

1- لایه برداری

  • به طور کلی هفته ایی یکبار لایه برداری می تواند سلول های مرده را از روی پوست برداشته و آن را در وضعیت مناسبی قرار دهد. لایه برداری تمام آلودگی ها را از پوست پاک می کند و پوستی لطیف و درخشان به شما می بخشد. اگر پوست حساسی دارید یک هفته در میان لایه برداری را انجام دهید.
  • برای لایه برداری از یک اسکراب استفاده کنید. می توانید از اسکراب برند های معتبر استفاده کرده و یا خودتان در خانه اسکراب بسازید.

6 ویژگی بی نظیر میکرودرم ابریشن

در این روش از یک کرم بازکننده منافذ که حاوی کریستال های با اندازه بسیار کوچک است به همراه یک دستگاه مخصوص استفاده می شود. در واقع این روش همانند استفاده از اسکراب ها عمل می کند اما اینکار را با قدرت و ظرافت خاصی انجام می دهد. در نهایت انجام میکرودرم ابریشن باعث برداشته شدن لایه مرده پوست شده و به درمان خطوط ناشی از چاق و لاغری ، چروک های ناشی از افزایش سن و جای باقیمانده از جوش ها کمک می کند. انجام اینکار ساده است و وقت زیادی نمی گیرد و احتیاجی به بی حسی ندارد. یک جلسه میکرودرم ابریشن در حدود 14 الی 15 دقیقه می کشد.

10 اشتباهی که زنان با موهای زیبا مرتکب نمی شوند

آنها هر روز مو هایشان را نمی شویند

اکثر زنانی که موهای سالم و زیبا دارند در هفته یک الی دو بار آنها را می شویند. شستن هر روز موها باعث می شوند که مو چربی طبیعی خود را از دست بدهد که این چربی های در واقع به حفظ حالت موهای شما کمک می کند.

آنها برای کوتاهی مو مدل نمی شوند

به جای آنکه برای کوتاهی موهای خود به آموزشگاه ها رفته و مدل آرایشگر های تازه کار شوید، به دنبال یک آرایشگر خوب باشید و برای کوتاهی موهایتان هزینه کنید. یک هیرکات خوب باعث می شود کمتر به مواد حالت دهنده یا سشوار برای حالت دادن نیاز داشته باشید.

5 کاربرد ساده ژل آلوئه ورا

1- ماسک زیبایی پوست

آلوئه ورا نه تنها یک بهبود دهنده زخم های باقی مانده از آکنه است بلکه پوست را مرطوب کرده و آن را جوان نگه می دارد. ماسک آلوئه ورا را به راحتی می توان در خانه تهیه کرد. به این ماسک می توانید مقداری روغن معطر هم اضافه کنید. آن را برای 30 دقیقه روی پوست گذاشته و سپس بشویید.