مطالب مرتبط با برچسب: زناشویی

10 عادت زوج های خوشبخت
مقاله
معمولا بزرگترها برای دو نفر که تازه زندگی مشترکشان را شروع کرده اند، آرزو می کنند که با خوبی و خوشی کنار هم پیر شوند. اما این خوبی و خوشی تا ابد چیست؟ آیا برای خوشبخت شدن به پول، ماشین یا خانه میلیاردی نیاز است؟ این 10 عادت زوجهای خوشبخت به شما نشان می دهد که شاد ماندن و خوشبخت شدن بسیار ساده تر از آنچه فکرش را می کنید روی می دهد.
چگونه رابطه متزلزل خود را در سه مرحله ترمیم کنید
مقاله
هنگامی که رابطه ایی به بحران می رسد تنها نصیحتی که اکثرا می شنویم این است که: "فراموش کنید و زیاد سخت نگیرید همه چیز درست خواهد شد". اما هنگامی که تنها رابطه ایی که میان شما و شریک زندگیتان وجود دارد مشاجره است بهتر است اوضاع را با روشی اصولی تر حل و فصل کنید.در این مقاله سه مرحله برای نجات رابطه رو به پایان به شما یاد می دهیم.
چرا زنان مردانی را که دوست دارند ترک می کنند
مقاله
هیچ زنی دوست ندارد مردی را که عاشقش است ترک کند. ترک کردن کسی که دوستش دارید کار آسانی نیست و به قیمت زیرپا گذاشتن تعهدات تمام می شود. زنان مردانی را دوست دارند که حامی آنها بوده و همیشه همان فرد ایده آل روز اول باقی بمانند. برای نگه داشتن زنها باید ارزش آنها را شناخته و به آنها بها دهید. در اینجا دلایلی که سبب می شود یک زن با تمام عشق و علاقه ایی...
مهندسان همسران خوبیند چونکه...
مقاله
خوب مهندس ها تیپ خاص خودشان هستند. افرادی باهوش با شخصیتی که در نگاه اول پیچیده به نظر می رسد. اگر شما از آن دسته از افراد پایبند به اصول و مقررات نیستید بهتر است قید زندگی با آنها را بزنید. اما به محض آنکه بتوانید آنها را درک کنید می فهمید که بهترین اتنخاب را کرده اید چونکه...
مردها به این 9 مورد حساسند
مقاله
ما اغلب فکر می کنیم حساس بودن تنها ویژگی زنان است اما در واقع حساسیت ربطی به جنسیت ندارد. خوب شاید باور نکنید اما در تحقیق صورت گرفته در کمپانی مایند لب (Mindlab) که یک شرکت فعال در زمینه نورومارکتینگ است محققان دریافتند که در واقع هنگام بروز محرک های احساسی مردان نسبت به زنان حساسترند اما توانایی بیشتری در مخفی نگه داشتن احساستشان دارند....
13 دلیل وفاداری زوجهای اهل مطالعه
مقاله
مطالعه سرگرم کننده و جذاب بوده و کلید ورود به دنیاهای ناشناخته است. حال اگر بتوانید این سفر را با کسی که دوستش دارید شریک شوید قطعا لذت بیشتری خواهید برد. 
نبایدهای هفته قبل از عروسی
مقاله
معمولا چند روز مانده به مراسم عروسی کارهای زیادی هست که باید انجام دهید اما فراموش نکنید که شما به عنوان عروس ستاره مراسم هستید و نباید ظاهرتان را به خطر بیاندازید پس هفته قبل از عروسی زمان مناسبی برای انجام این کارها نیست :
8  سوالی که قبل از ازدواج باید از خود بپرسید
مقاله
در حالی که جامعه تاکید بسیاری بر مسئله ازدواج دارد اما کمتر در زمینه جنبه تعهد بلند مدت ازدواج تمرکز میشود .آیا به مسئولیتی که قرار است بپذیرید فکر کرده اید ؟ آیا تمام جنبه های آن را سنجیده اید؟ در اینجا 8 سوال اساسی را مطرح می کنیم که بهتر است قبل از بله گفتن یا بله گرفتن جواب آنها را بیابید

مطالب پیشنهادی

چند سال دارید؟ آیا میدانید مراقبت از پوست فعالیتی برای تمام عمر است؟
شاید در نگاه اول مراقبت از پوست کاری پر هزینه و وقت گیر به نظر برسد اما داشتن یک روتین صحیح میتواند به شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه کمک شایانی باشد. هر روز تبلیغات زیادی در مورد محصولات زیبایی میبینیم اما واقعا کدامیک از این ح محصولات میتواند به شما کمک کند؟ با مطالعه ی این مقالات میتوانید اطلاعات بسیاری در مورد نیاز پوست خود به دست آورید.
با تکنیکهای ساده آرایشی نتایج بهتری از خودآرایی بگیرید.
اشتباهاتی هست که باعث میشود نتیجه آرایش روزمره شما چندان دلچسب نباشد. با نکته های کلیدی خودآرایی آشنا شوید.
تولد هر فرزند پنجره ای به دنیایی جدید به روی پدر و مادر باز میکند.
اگر میخواهید در این دنیای جدید چندان هم غریبه نباشید شاید مطالعه این مطالب برایتان جالب باشد
نگران کوچک بودن خانه خود نباشید.
ایده هایی برای دکوراسیون که میتواند خانه کوچک شما را هم زیبا تر و هم بزرگتر نشان دهد را در مطالب زیر دنبال کنید.
زندگی در برگهای سبز جاریست. با افزودن سبزی به خانه های خود زندگی را هدیه دهید.
باغبانی یکی از آرامش بخش ترین فعالیت هاییست که میتوانید در خانه به آن مشغول باشید. گیاهان علاوه بر زیبایی و تصفیه هوا آثار بسیار مفید دیگری را نیز به زندگی شما هدیه میکنند. باغبانی از لحظه ای که با نوازش برگها و ریشه ها آغاز میشود تا جایی که به گلدانی که ساخته اید نگاه میکنید برای شما آرامش و رضایت به همراه دارد و پس از آن هم زیبایی گوشه ای از خانه شما و هوایی که پاک تر از همیشه است را برایتان به ارمغان می آورد. برای مطالعه بیشتر در مورد این هنر مطالب زیر دا دنبال کنید.
کلیه اطلاعات موجود در این سامانه توسط قانون حمایت از مولفین محافظت می شود. طراحی و پشتیبانی شده توسط 3DQuest.ir

10 عادت زوج های خوشبخت

1- با هم حرف می زنند

ارتباط کلامی بهترین راه ایجاد صمیمیت است.داشتن یک مکالمه واقعی، حداقل یکبار در هفته برای آنکه تمام سو تفاهمات را از بین ببرد کافیست. اگر از چیزی دلخور هستید و یا به کاری که همسرتان انجام می دهد معترضید، با او صحبت کنید. لطفا غر نزنید و بهانه جویی نکنید. فقط آنچه را نمی پسندید صادقانه بیان کنید. به جای تاکید مداوم روی نکات منفی، نکات مثبت را بیان کنید. همسرتان را در جریان تمام فعالیت های روانه تان قرار دهید تا از تمام علایق روزانه هم باخبر شوید.

چگونه رابطه متزلزل خود را در سه مرحله ترمیم کنید

چرخه مشاجره را بشناسید

چرا زنان مردانی را که دوست دارند ترک می کنند

دروغگویی

ممکن است شما مرد جذابی باشید اما دروغگویی اشتباهی است که می تواند رابطه شما را در معرض خطر جدی قرار دهد. حتی دروغ های به اصطلاح مصلحتی که در حمایت از همسر خود به کار می برید می تواند برایتان بسیار گران تمام شود.

مهندسان همسران خوبیند چونکه...

1- آنها به شدت منظم هستند

هیچ شکی نیست که مهندسان به شدت به مسائل مرتبط با زندگیشان اهمییت می دهند. آنها به دسترسی آسان، تکنولوژی های به روز، راه حلهای کاری و سازماندهی دنیای اطرافشان علاقمندند. به طور حتم ایده آنها از سازماندهی با شما متفاوت خواهد بود اما همراه شدن با آنها به معنی احترام به شیوه آنهاست چرا که ایجاد اختلال در شیوه آنها می تواند بر روی توازن و توانایی آنها در بهره وری صدمه بزند. در هر صورت شما می توانید از یک زندگی منظم در کنار فرد مورد علاقه تان لذت ببرید.

مردها به این 9 مورد حساسند

1- هیکل آنها

ما همیشه فکر می کنیم تنها زنان هستند که تصویر غیر واقع بینانه ایی نسبت به اندام خود دارد. اما درست همانقدر که زنان در معرض تصویر نادرست تناسب اندام وسلامت قرار دارند مردان نیز باید با این مسئله دست و پنچه  نرم کنند. ون کریک می گوید:" مرد ها نیز نگران چاقی و تناسب اندام خود هستند که البته پدیده ایی جدید برای آنها محسوب می شود." بنابرین تعریف کردن از اندام مدل ها و هنرپیشه های مرد کمکی به شما نمی کند. مردها نیاز دارند که از زبان شما بشنوند که در هر حالتی برای شما جذابترین هستند.

13 دلیل وفاداری زوجهای اهل مطالعه

1- آنها با هم کشف می کنند

دنیای کتاب و مطالعه شگفت انگیز است. زوج هایی که با هم مطالعه می کنند بیشتر با هم در این چالش شریک شده و با هم به دنبال کشف داستان ها و تجربه های  جدید هستند. ذهن آنها هرگز راکد نمانده و همواره درگیر است.

2- آنها سالمترند

تحقیقات نشان می دهد که مطالعه از بروز آلزایمر و زوال عقل جلوگیری کرده و  باعث کند شدن روند آن می شود. زوج هایی که با هم مطالعه می کنند به سلامت ذهنی خود اهمیت داده و تلاش می کنند تا ذهن خود را پویا نگه دارند.

نبایدهای هفته قبل از عروسی

8 سوالی که قبل از ازدواج باید از خود بپرسید

چه کاری برای برقراری ارتباط میان خود و شریک آینده تان انجام میدهید؟

 مهمترین سوالی که باید قبل از ازدواج از خود بپرسید این است که برای برقراری ارتباط با شریک زندگیتان چه برنامه ایی دارید؟ آیا در انتهای روز هر دو برای حرف زدن و شنیدن در مورد یکدیگر آماده اید؟ چه موضوعات مشترکی برای حرف زدن با هم دارید؟

آیا بچه میخواهید؟

سوال مهم دیگری که باید قبل از ازدواج به آن جواب دهید این است که آیا هر دو شما بچه میخواهید ؟ اگر جواب مثبت است چند بچه خواهید داشت؟ چگونه آنها را بزرگ کرد و چگونه تربیت خواهند شد؟