مطالب مرتبط با برچسب: مد و لباس

۱۰ نکته برای لباس آقایان درشت اندام
مقاله
اکثر مردم معتقدند که تنها زنان درشت اندام هستند که در مورد سبک لباس پوشیدنشان توسط جامعه قضاوت میشوند ولی حقیقت این است که جامعه در مورد مردها نیز چندان مهربان نیست. مردهای چاق هم چالش های بسیاری در انتخاب و ساختن تیپ متناسب با شرایط بدنی خود را دارند که البته با داشتن اطلاعاتی مختصر و کمی هوشمندی میتوانند این چالش ها را به سادگی کنار بزنند.
ترندهای مد برای پاییز و زمستان ۲۰۲۰ شاینت
گالری تصاویر
هر ساله دنیای مد با ترندهای جدیدی به استقبال فصلها میرود. پاییز و زمستان امسال با تغییرات زیادی در زمینه مد روبرو هستیم که سالها پیش برخی از آنها را دیده ایم و برخی دیگر رنگ و بوی خلاقانه تری دارند. در این بین استفاده از اپل دوباره به انتخابی برای طراحان تبدیل شده و آستین های بلند، گشاد و یا پف دار نیز به میز کارشان برگشته است. شما را به دیدن...
گالری تصاویر
هفته مد پاریس یکی از چهار رویداد مهم مد در دنیاست که سالانه دو بار در شهر پاریس فرانسه برگزار می‌شود. هفته مد پاریس، در دو مقطع بهاره/تابستانه و پاییزه/زمستانه به معرفی جدیدترین مدها می‌پردازد(به نقل از ویکیپدیا). در این گالری تعدادی از جدیدترین مدلهای لباس شب آخرین هفته مد پاریس را با هم می بینیم. فراموش نکنید برای دیدن اندازه واقعی عکس ها باید...
مقاله
هر خانواده ایی برای مراسم عروسی رسم و رسومات خاص خود را دارد. این رسم و رسومات هر چه که باشند، لباس عروس بخشی جدا نشدنی از این رسومات است. خرید لباس عروس،جذابیت ها و البته سختی های خودش را دارد. در این مقاله به شما نشان می دهیم چه اشتباهاتی هنگام خرید لباس عروس شما را تهدید می کند.
گالری تصاویر
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که لباس عروس های سنتی و متداول خیلی توجه تان را جلب نمی کند و دوست دارید در شب عروسی جوری خاص به نظر برسید که همه تا مدتها در مورد آن حرف بزنند این مجموعه لباس مناسب شماست. برای دیدن اندازه واقعی عکس ها روی آنها کلیک کنید.
گالری تصاویر
درست است که سفید نشانه پاکی و معصومیت است اما همیشه که نباید لباس عروس سفید باشد. برایتان مجموعه ایی از لباس های عروس انتخاب کرده این که سفید نیستند اما به همان اندازه زیبا و باشکوه هستند. برای دیدن اندازه واقعی عکس ها روی آنها کلیک کنید.
گالری تصاویر
در این مجموعه عکس قصد داریم به شما زیباترین دامن های بهاری را نشان دهیم که در میان آنها تقریبا هر نوع مدلی برای مناسبتها و یا سلایق مختلف دیده می شود. لطفا برای دیدن اندازه واقعی عکس ها روی آن کلیک کنید.
مقاله
به دنبال خرید یک  پیراهن هستید؟ مجلسی، ساده یا مناسب جشن ها و تولد های خودمانی، فرقی نمی کند سعی کنید از این 5 اشتباه اساسی در خرید پیراهن دور بمانید.  
گالری تصاویر
در این مجموعه کفش ها مدل هایی را برایتان انتخاب کرده ایم که هم مناسب حال و هوای بهاریند و هم بسیاری از آنها را می توان در تابستان هم استفاده کرد. اگر به دنبال مدلهای ورزشی هستی اینجا و اگر دنبال صندل های تابستانی هستید اینجا را کلیک کنید. فراموش نکنید برای دیدن اندازه واقعی عکسها باید روی آنهاکلیک کنید.
گالری تصاویر
برای دیدن اندازه اصلی روی عکس ها کلیک کنید.
گالری تصاویر
برای دیدن اندازه اصلی روی عکس ها کلیک کنید.
گالری تصاویر
شکی نیست که کیف های بزرگ و مجلسی بسیار زیبا هستند اما باید قبول کنیم که دوره این کیف ها گذشته است. در دید و بازدید های شب عید هیچ چیز بیشتر از یک کیف سبک و بی دردسر و در عین حال ظریف و زیبا به کار نمی آید. این مدل کیف که طرح های مختلفی از آن را با هم می بینیم در عین کوچکی به اندازه ایی جادار هست که وسایل ضروری را در خود جای دهد. پس سلام سال نو...
گالری تصاویر
برای دیدن اندازه واقعی روی عکسها کلیک کنید.
گالری تصاویر
برای دیدن اندازه واقعی روی عکسها کلیک کنید.
گالری تصاویر
برای دیدن اندازه واقعی روی عکسها کلیک کنید.
گالری تصاویر
برای دیدن اندازه واقعی روی عکسها کلیک کنید.
گالری تصاویر
برای دیدن اندازه واقعی روی عکسها کلیک کنید.
گالری تصاویر
برای دیدن اندازه واقعی روی عکسها کلیک کنید.
گالری تصاویر
معمولا مد عرصه متحد و یکپارچه ای است که زیاد مسائل متنوع مانند مدلهای سایزهای بزرگ یا تنوع فرهنگی کشورهای مختلف را شامل نمی شود. با وجود آنکه به کار گرفتن افراد با سایزهای معمولی و طبیعی مدتی است مورد توجه این صنعت قرار گرفته اما هنوز تا برطرف شدن تمام محدودیت های نژادپرستانه و توجه به تنوع فرهنگی و مذهبی راه درازی در پیش است. اخیرا خانه مد...
کلکسیون حجاب دولچه اند گابانا
مقاله
خانه مد ایتالیایی دولچه اند گابانا به تازگی خط تولید لباسهای پوشیده با عنوان حجاب را تاسیس کرده است
17 راه برای پوشیدن رنگهای 2016
مقاله
هرسال شرکت پنتون رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب می کند. این انتخاب با توجه به رای مردم و متخصصان حوزه مد و دکوراسیون انتخاب و اعلام می شود. امسال برخلاف سالهای گذشته دو رنگ صورتی رز کوارتز و آبی سرنیتی به عنوان رنگهای سال 2016 انتخاب شده اند.
گالری تصاویر
کفش های کتانی دیگر مختص به سالن های ورزشی نیستند و با تنوع رنگی که این روزها در تولید آنها به کار می رود می توانید به را حتی آنها را با تمام لباسهایتان ست کنید.

صفحه‌ها

مطالب پیشنهادی

با تکنیکهای ساده آرایشی نتایج بهتری از خودآرایی بگیرید.
اشتباهاتی هست که باعث میشود نتیجه آرایش روزمره شما چندان دلچسب نباشد. با نکته های کلیدی خودآرایی آشنا شوید.
زندگی در برگهای سبز جاریست. با افزودن سبزی به خانه های خود زندگی را هدیه دهید.
باغبانی یکی از آرامش بخش ترین فعالیت هاییست که میتوانید در خانه به آن مشغول باشید. گیاهان علاوه بر زیبایی و تصفیه هوا آثار بسیار مفید دیگری را نیز به زندگی شما هدیه میکنند. باغبانی از لحظه ای که با نوازش برگها و ریشه ها آغاز میشود تا جایی که به گلدانی که ساخته اید نگاه میکنید برای شما آرامش و رضایت به همراه دارد و پس از آن هم زیبایی گوشه ای از خانه شما و هوایی که پاک تر از همیشه است را برایتان به ارمغان می آورد. برای مطالعه بیشتر در مورد این هنر مطالب زیر دا دنبال کنید.
تولد هر فرزند پنجره ای به دنیایی جدید به روی پدر و مادر باز میکند.
اگر میخواهید در این دنیای جدید چندان هم غریبه نباشید شاید مطالعه این مطالب برایتان جالب باشد
چند سال دارید؟ آیا میدانید مراقبت از پوست فعالیتی برای تمام عمر است؟
شاید در نگاه اول مراقبت از پوست کاری پر هزینه و وقت گیر به نظر برسد اما داشتن یک روتین صحیح میتواند به شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه کمک شایانی باشد. هر روز تبلیغات زیادی در مورد محصولات زیبایی میبینیم اما واقعا کدامیک از این ح محصولات میتواند به شما کمک کند؟ با مطالعه ی این مقالات میتوانید اطلاعات بسیاری در مورد نیاز پوست خود به دست آورید.
نگران کوچک بودن خانه خود نباشید.
ایده هایی برای دکوراسیون که میتواند خانه کوچک شما را هم زیبا تر و هم بزرگتر نشان دهد را در مطالب زیر دنبال کنید.
کلیه اطلاعات موجود در این سامانه توسط قانون حمایت از مولفین محافظت می شود. طراحی و پشتیبانی شده توسط 3DQuest.ir

۱۰ نکته برای لباس آقایان درشت اندام

یکی از مهمترین موقعیتهایی که هر روزه برای همه ما تکرار میشود حضور در محل کار و مکانهای رسمی است که قوانین و خصوصیات مختص خود را برای انتخاب لباس دارد. در این مقاله تلاش میکنیم 10 مورد از مهمترین نکات انتخاب لباس سایز بزرگ برای محل کار را معرفی کنیم.

7 اشتباه در انتخاب لباس عروس

اشتباه اول: لباس عروسی حتما باید سفید باشد

اکثر افراد به شما می گویند که لباس عروستان حتما باید سفیدِ سفید باشد. اما فراموش نکنید هیچ بایدی در این کار وجود ندارد، علاوه بر آن تعریف سفید از نظر هر کس متفاوت است. ممکن است رنگی که به نظر شما شیری یا کرم حساب می شود، به چشم دیگران سفید بیاید. از امتحان کردن رنگهای نباتی، کرم و یا حتی لباس های رنگی نترسید. ممکن است در میان این رنگ های کمتر معمول، واقعا لباس دلخواهتان را پیدا کنید.

5 اشتباه اساسی در خرید پیراهن

اشتباه اول:

 چیزی که فروشنده اصرار به فروش آن دارد را نخرید!

خوب فرض می کنیم شما در فروشگاه  هستید و پیراهنی نظرتان را جلب کرده است، اما هنوز آنقدر ها که باید چنگی به دل نمی زند. شما پیراهن را پرو می کنید، در آیینه نگاه می کنید اما هنوز قانع نشدید. بنابرین تصمیم می گیرید از اتاق پرو بیرون  آمده و لباس را به فروشنده که پشت در اتاق پرو منتظر است نشان دهید، که می شنوید "خیلی بهتون میاد". شما باور می کنید و پیراهن را می خرید. و تمام اشتباه همین جاست! فروشگاه های بسیاری وجود دارند و حتما پیراهن مورد علاقه تان را با کمی صبر و حوصله پیدا می کنید.

صفحه‌ها