مطالب مرتبط با برچسب: آرایش و زیبایی

10 اشتباه در آرایش که شما را پیرتر نشان می دهد
مقاله
آرایش کردن در واقع ابزاری برای  پوشاندن عیب های صورت است. انسان همیشه به زیبایی متمایل بوده و آرایش صورت از دیر باز در میان زنان و گاهی مردان رواج داشته  است. اما انجام برخی اشتباهات در آرایش صورت می توند نتیجه عکس به همراه داشته باشد و به جای آنکه شما را زیبا و جذاب نشان دهد به شما حالتی گرفته و سالخورده بدهد. برای اینکه این اشتباهات را...
گالری تصاویر
مدل ابرو تاثیر بسیاری در زیبایی صورت شما دارد. درست است که ما به آرایشگر های هالیوودی دسترسی نداریم اما نشان دادن عکس حالت ابرویی که آن را می پسندیم به آرایشگر می تواند در فهماندن مقصود ما به او کمک کند. فراموش نکنید که مدل ابرویی که آن را انتخاب می کنید باید با حالت طبیعی ابروها و صورت شما تطابق داشته باشد. فراموش نکنید برای دیدن اندازه واقعی...
10 اشتباه در برداشتن ابروها
مقاله
ابرو می تواند چهره یک نفر را زیر و رو کند و اگر بگوییم حالت ابرو مهمترین بخش زیبایی صورت شما به حساب می آید اغراق نکرده ایم. برای همین است که مدل های ابروی این ستاره های هالیوودی الهام بخش آرایشگران بسیاری شده است. برداشتن ابرو شاید به نظر کار ساده ایی باشد اما باور کنید بیش از آنچه فکر می کنید به تخصص احتیاج دارد. در این جا 10 اشتباه رایج در...
گالری تصاویر
مدل رنگ موی رنگین کمان یکی از جدیدترین مدلهای رنگ مواست که به سرعت در حال همه گیر شدن است، در میان رنگ بنفش از محبوبیت خاصی برخوردار است. با هم مدل هایی از این رنگ مو را تماشا می کنیم. لطفا برای دیدن اندازه واقعی عکس هاروی آنها کلیک کنید.
رنگین کمان رنگها روی موهای شما
مقاله
اگر شما هم از آن دسته آدمهای جسوری هستید که هر مد تازه ایی را امتحان می کنند و از واکنش های منفی ترسی ندارند این مدل رنگ مو برای شما آفریده شده است. رنگ موی رنگین کمان ترکیبی از رنگهای کمتر متعارف است که ظاهری اسرار آمیز و در عین حال زیبا و شبیه کارتونهای ژاپنی به شما خواهد داد.
9 آرایش زیبای مراسم گلدن گلاب 2016
مقاله
آرایش صورت ابزاری برای پوشاندن نقص های آن است اما زیاده روی در آن همیشه نتیجه عکس دارد. آرایش را باید مطابق با خصوصیات فردی چهره انجام داد. پیروی از یک سبک یا رنگ  خاص این روزها باعث شده همه شکل هم به نظر برسند. از مراسم گلدن گلاب امسال (2016 ) 9 چهره با آرایش های زیبا و متناسب انتخاب کردیم تا الگوی شما در انتخاب آرایش مناسب باشند.
5 نکته در مورد کانسیلر
مقاله
کانسیلر همان قهوه آرایشی است! منظورمان این است که استفاده از کانسیلر ها اثری مشابه خوردن قهوه ایجاد کرده و خستگی صورت شما را می پوشاند. استفاده درست از این محصول آرایشی می تواند تیرگی دور چشم شما را چه مادرزادی باشد یا ناشی از سبک زندگی به خوبی پوشش داده و پنهان کند. در اینجا نحوه استفاده صحیح از کانسیلر ها را به شما آموزش می دهیم.
آموزش 7 مدل بافت مو
مقاله
همه ما بافت ساده مو را بلدیم اما انواع مختلفی بافت مو وجود دارد که امروز قصد داریم 7 مدل از آنها را به شما یاد بدهیم.
آرایش صورت در 5 دقیقه
مقاله
برای همه ما موقعیت هایی پیش می آید که باید به سرعت از خانه بیرون برویم و دیگر وقتی برای حاضر شدن نداریم. در این جا به شما روشی یاد می دهیم که در عرض 5 دقیقه ظاهری آراسته پیدا کنید.
گالری تصاویر
بافت مو از قدیمی ترین شیوه های آرایش مو بوده است. امروزه این روش آراستن مو طرفداران زیادی پیدا کرده است.
10 حقه زیبایی عجیب
مقاله
در این مقاله ده نکته زیبایی را به شما یاد می دهیم که با وجود آنکه عجیب به نظر می رسند ، مفید خواهند بود.
بهترین سایه برای چشم های قهوه ای
مقاله
اگر شما هم چشمان قهوه ای رنگ دارید باید خوشحال باشید چرا که آرایش چشم های قهوه ای اصلا کار سختی نیست البته به شرط آنکه از رنگ های درست استفاده کنید . خانم های با چشم های قهوه ای در کنار استفاده از خط چشم مشکی و قهوه ای بیشترین انتخاب رنگ برای سایه چشم را دارند .
آموزش آرایش برای چشمان قهوه ای
مقاله
با  دنبال کردن این آموزش مرحله به مرحله زیبایی چشمان قهوه ای خود را صد چندان کنید. داشتن چشمان قهوه ای به شما امکان می دهد تا از طیف وسیعی از رنگ ها برای آرایش چشمان خود استفاده کنید. این آرایش با تونهای بنفش و طلایی جلوه چشمان قهوه ای شما را بیشتر کرده و مناسب استفاده در مراسم شب است.

مطالب پیشنهادی

با تکنیکهای ساده آرایشی نتایج بهتری از خودآرایی بگیرید.
اشتباهاتی هست که باعث میشود نتیجه آرایش روزمره شما چندان دلچسب نباشد. با نکته های کلیدی خودآرایی آشنا شوید.
نگران کوچک بودن خانه خود نباشید.
ایده هایی برای دکوراسیون که میتواند خانه کوچک شما را هم زیبا تر و هم بزرگتر نشان دهد را در مطالب زیر دنبال کنید.
تولد هر فرزند پنجره ای به دنیایی جدید به روی پدر و مادر باز میکند.
اگر میخواهید در این دنیای جدید چندان هم غریبه نباشید شاید مطالعه این مطالب برایتان جالب باشد
زندگی در برگهای سبز جاریست. با افزودن سبزی به خانه های خود زندگی را هدیه دهید.
باغبانی یکی از آرامش بخش ترین فعالیت هاییست که میتوانید در خانه به آن مشغول باشید. گیاهان علاوه بر زیبایی و تصفیه هوا آثار بسیار مفید دیگری را نیز به زندگی شما هدیه میکنند. باغبانی از لحظه ای که با نوازش برگها و ریشه ها آغاز میشود تا جایی که به گلدانی که ساخته اید نگاه میکنید برای شما آرامش و رضایت به همراه دارد و پس از آن هم زیبایی گوشه ای از خانه شما و هوایی که پاک تر از همیشه است را برایتان به ارمغان می آورد. برای مطالعه بیشتر در مورد این هنر مطالب زیر دا دنبال کنید.
چند سال دارید؟ آیا میدانید مراقبت از پوست فعالیتی برای تمام عمر است؟
شاید در نگاه اول مراقبت از پوست کاری پر هزینه و وقت گیر به نظر برسد اما داشتن یک روتین صحیح میتواند به شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه کمک شایانی باشد. هر روز تبلیغات زیادی در مورد محصولات زیبایی میبینیم اما واقعا کدامیک از این ح محصولات میتواند به شما کمک کند؟ با مطالعه ی این مقالات میتوانید اطلاعات بسیاری در مورد نیاز پوست خود به دست آورید.
کلیه اطلاعات موجود در این سامانه توسط قانون حمایت از مولفین محافظت می شود. طراحی و پشتیبانی شده توسط 3DQuest.ir

10 اشتباه در آرایش که شما را پیرتر نشان می دهد

 

10 اشتباه رایج در برداشتن ابروها

رنگین کمان رنگها روی موهای شما

9 آرایش زیبای مراسم گلدن گلاب 2016

5 نکته در مورد کانسیلر (قهوه آرایشی)

استفاده از کرم دور چشم:

استفاده از یک کرم مرطوب کننده دور چشم قبل از استفاده از کانسیلر به پوشاندن چروک های زیر کمک می کند. اکثر چروک ها در وهله اول به دلیل خشکی پوست ایجاد می شوند. بنابرین استفاده از یک کرم دور چشم مرطوب کننده مناسب توصیه می شود.

آموزش 7 مدل بافت مو

1- بافت فرانسوی ساده

آرایش صورت در 5 دقیقه

مرحله 1: کرم پودر

میزان مساوی از کرم پودر و کرم ضد آفتابتان را در کف دست با هم ترکیب کنید و همانند یک لوسیون آن را به صورت بمالید. هنگام مخلوط کردن برند های مختلف دقتکنید که هر دو کرم از فرمولاسیون مشابهی برخوردار باشند به عنوان مثال هر دو فاقد چربی باشند.
 

مرحله 2: کانسیلر